Heales Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Klin umulig å sette spill opp mot hverandre på denne måten. X-Box kan prestere bedre grafikk enn PS2, men kvaliteten på spillene måles jo på langt flere vis enn kun grafikk. Er man veldig opptatt av konsollspill vil jeg vel tro at det beste er å ha begge maskinene - problem solved. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Er Oslo en bedre by enn Bergen? Så definitivt ikke. Det er en skitten og grå by, uten et fnugg av sjarm. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Er Oslo en bedre by enn Bergen? Jepp! Er Star Trek Enterprise bedre enn Star Trek TNG? Jepp! Er NRK bedre enn TV2? Som regel ikke. Endret 6. mai 2004 av Swag Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Er Oslo en bedre by enn Bergen? Jepp!Er Star Trek Enterprise bedre enn Star Trek TNG? Jepp! Er NRK bedre enn TV2? Som regel ikke. Kunne ikke vært mer enig. Bortsett fra Star Trek for det ser jeg ikke på. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 [Oslo] er en skitten og grå by, uten et fnugg av sjarm. Pøh. Oslo er herlig. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 graffikkmessig syns jeg xbox spillene er best... Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Virker jo nesten som om en del av dere bruker grafiken mot Xbox, den har bra grafik og derfor dårlige spill......nei nei nei. Vil du ha en konsol med best grafik og best spill, svaret er Xbox. Ps2 har, hva 2 eksklusive spill, gtaSA og FF. Xbox bare baner i vei med kvalitet (sjekk Nolimit sitt svar) PS. BERGEN E` BEST!!! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Jeg driter i om du syns jeg spør for mye! Jeg kan spørre så MYE jeg vil! Med den tonen havner du på manges "svarteliste", deriblant min. Ingen vits å ta den tonen når jeg gir deg svar på noe du lurte på. Aroganse lenge leve! Sorry, det var ikke meg det var lillebroren min skrev det. Den rakker`n. har faktisk brukt den selv ett par ganger lenge leve lillebror Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 har alltid likt ps2 bedre enn xbox. Føler ps2-spillene har bedre "gameplay", og kontrollen er jo herlig Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 har alltid likt ps2 bedre enn xbox. Føler ps2-spillene har bedre "gameplay", og kontrollen er jo herlig De fleste som sier det er folk som har ps2 og gjerne prøvd Xbox hos en venn eller i butikken, men hvis du har Xbox en stund og kommer inn i kontroll (s-kontrollen) og spillene, kan jeg love deg at 99% kommer til å skifte mening Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 De fleste som sier det er folk som har ps2 og gjerne prøvd Xbox hos en venn eller i butikken, men hvis du har Xbox en stund og kommer inn i kontroll (s-kontrollen) og spillene, kan jeg love deg at 99% kommer til å skifte mening Da er vel jeg den 1 % da! Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hehe.....ja, får håpe det ikke blir for mange som er 1%. Men selv den grundigste gjenomførte statestikk kan ha feil. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Ellers syns jeg PS2 versjonen av spillet er best. (Dunno why!) Å nå snakker du om hvilket spill? Lenke til kommentar
raysv Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Grafikken på X-Box er jo bedre enn PS2....men PS2 har mye bedre kvalitet på maskinen. alikevel synes jeg PS2 er bedre bl.a. p.g.a. spillene og kontrollen... "PS2 har mye bedre kvalitet på maskinen" Lyst til å utdype hva du egentlig mener med det der? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Ellers syns jeg PS2 versjonen av spillet er best. (Dunno why!) Å nå snakker du om hvilket spill? Jeg snakker om spill som: True Crime MGS2 GTA:VC og 3 LOTR spillene Tony Hawk (Som jeg kommer på i farten) Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Grafikken på X-Box er jo bedre enn PS2....men PS2 har mye bedre kvalitet på maskinen. alikevel synes jeg PS2 er bedre bl.a. p.g.a. spillene og kontrollen... "PS2 har mye bedre kvalitet på maskinen" Lyst til å utdype hva du egentlig mener med det der? Selvfølgelig e maskinen bedre! Sony har jo laget den! mens microsoft lager sin første spillemaskin...har du isje sett hvor mange ganger x-box klikker i butikkene!av og til når du bare slår på maskinen så henger maskinen seg Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 har alltid likt ps2 bedre enn xbox. Føler ps2-spillene har bedre "gameplay", og kontrollen er jo herlig De fleste som sier det er folk som har ps2 og gjerne prøvd Xbox hos en venn eller i butikken, men hvis du har Xbox en stund og kommer inn i kontroll (s-kontrollen) og spillene, kan jeg love deg at 99% kommer til å skifte mening nå spiller ikke jeg mye playstation eller xbox, men mener framdeles at playstation er bedre. Og grafikk er det veldig lite forskjell på. Skal du ha grafikk, bruker du pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå