Gå til innhold

Er spillene på Xbox Bedre enn PS2 spillene?

Anbefalte innlegg

Klin umulig å sette spill opp mot hverandre på denne måten.

X-Box kan prestere bedre grafikk enn PS2, men kvaliteten på spillene måles jo på langt flere vis enn kun grafikk.

Er man veldig opptatt av konsollspill vil jeg vel tro at det beste er å ha begge maskinene - problem solved.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker jo nesten som om en del av dere bruker grafiken mot Xbox, den har bra grafik og derfor dårlige spill......nei nei nei.

Vil du ha en konsol med best grafik og best spill, svaret er Xbox.

Ps2 har, hva 2 eksklusive spill, gtaSA og FF. Xbox bare baner i vei med kvalitet (sjekk Nolimit sitt svar)

PS. BERGEN E` BEST!!! :cool:

Lenke til kommentar
Jeg driter i om du syns jeg spør for mye! Jeg kan spørre så MYE jeg vil!

Med den tonen havner du på manges "svarteliste", deriblant min.

Ingen vits å ta den tonen når jeg gir deg svar på noe du lurte på.

Aroganse lenge leve!

:ermm:

Sorry, det var ikke meg det var lillebroren min skrev det. Den rakker`n.

har faktisk brukt den selv ett par ganger :dontgetit:

:thumbs: lenge leve lillebror :thumbs:

Lenke til kommentar
har alltid likt ps2 bedre enn xbox. Føler ps2-spillene har bedre "gameplay", og kontrollen er jo herlig :D

De fleste som sier det er folk som har ps2 og gjerne prøvd Xbox hos en venn eller i butikken, men hvis du har Xbox en stund og kommer inn i kontroll (s-kontrollen) og spillene, kan jeg love deg at 99% kommer til å skifte mening

Lenke til kommentar
De fleste som sier det er folk som har ps2 og gjerne prøvd Xbox hos en venn eller i butikken, men hvis du har Xbox en stund og kommer inn i kontroll (s-kontrollen) og spillene, kan jeg love deg at 99% kommer til å skifte mening

Da er vel jeg den 1 % da! :)

Lenke til kommentar
Grafikken på X-Box er jo bedre enn PS2....men PS2 har mye bedre kvalitet på maskinen. alikevel synes jeg PS2 er bedre bl.a. p.g.a. spillene og kontrollen...

"PS2 har mye bedre kvalitet på maskinen" :no:

Lyst til å utdype hva du egentlig mener med det der?

Lenke til kommentar
Grafikken på X-Box er jo bedre enn PS2....men PS2 har mye bedre kvalitet på maskinen. alikevel synes jeg PS2 er bedre bl.a. p.g.a. spillene og kontrollen...

"PS2 har mye bedre kvalitet på maskinen" :no:

Lyst til å utdype hva du egentlig mener med det der?

Selvfølgelig e maskinen bedre! Sony har jo laget den! mens microsoft lager sin første spillemaskin...har du isje sett hvor mange ganger x-box klikker i butikkene!av og til når du bare slår på maskinen så henger maskinen seg :thumbdown:

Lenke til kommentar
har alltid likt ps2 bedre enn xbox. Føler ps2-spillene har bedre "gameplay", og kontrollen er jo herlig :D

nå spiller ikke jeg mye playstation eller xbox, men mener framdeles at playstation er bedre. Og grafikk er det veldig lite forskjell på. Skal du ha grafikk, bruker du pc :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...