Gå til innhold

modda chieftec'er

Anbefalte innlegg

flop|s:

det der var skikkelig fint juletre :p

Hehe.. Det er mitt gamle kabinett, her er det nye, og det hadde 8 katoder eller noe sånt. Rimlig glorete..

Dette er jo ikke no chieftec!

Men sykt!! :cool:

Endret av Xder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kanskje chieftecen min skal på slangekur? den veier jo enormt mye da

edit: slankekur selvfølgelig

Der er jeg enig. Vet ikke om du har midi eller bigtower, men jeg har bigtower.. det veier 17kg uten hardware.

Skal slanke min litt.. har tattav noen plater og slikt alerede da.. men dremmel få kjøre en tur tror jeg :)

Lenke til kommentar
Flo|p hvor får du alle de penga i fra?

Jobb, jobb og atter jobb. Jeg har to stk for tiden ;)

2 jobber.. og hvor i alle verden får du tiden til og jobbe med casemods da? :p

han har jo helgene da...

Endret av lizon
Lenke til kommentar

Nei, det er vel egentlig ikke det... med tanke på at norge produserer mindre for og få opp prisene... ikke det du tenkte på men..

Den norske stats motto: Ingenting bryr oss.. så lenge vi ikke taper penger på det.

Lenke til kommentar
Nei, det er vel egentlig ikke det... med tanke på at norge produserer mindre for og få opp prisene... ikke det du tenkte på men..

Den norske stats motto: Ingenting bryr oss.. så lenge vi ikke taper penger på det.

Må si meg enig der... Produsere lite strøm og selge den billig til utlandet for så kjøpe den dyrere tilbake og selge den enda dyrere til norske sluttbrukere...

Flop|s: hva med å dimme det øverste lyset ditt en smule? Syns den ble litt for "se hele rommet fra naboen 3hus borte" Likte veldig godt det røde lyse, det ble sånn "pass deg du vet aldri hva jeg finner på"

NICE! :thumbs:

Lenke til kommentar

i dag lagde jeg fektisk et radiation merke på chieftec-døra mi og satte en rund blå katode rundt. dette ble tøft. skrudde også fast både pleksi og katode til døra.

ser ingen skruer på anre siden heller

Lenke til kommentar
i dag lagde jeg fektisk et radiation merke på chieftec-døra mi og satte en rund blå katode rundt. dette ble tøft. skrudde også fast både pleksi og katode til døra.

ser ingen skruer på anre siden heller

Hvordan fikk du til og skru den fast i døren at den vises pA den andre siden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...