Xder Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) flop|s: det der var skikkelig fint juletre Hehe.. Det er mitt gamle kabinett, her er det nye, og det hadde 8 katoder eller noe sånt. Rimlig glorete.. Dette er jo ikke no chieftec! Men sykt!! Endret 5. mai 2004 av Xder Lenke til kommentar
stidz Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) kanskje chieftecen min skal på slangekur? den veier jo enormt mye da edit: slankekur selvfølgelig Endret 6. mai 2004 av stidz Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 kanskje chieftecen min skal på slangekur? den veier jo enormt mye da edit: slankekur selvfølgelig Der er jeg enig. Vet ikke om du har midi eller bigtower, men jeg har bigtower.. det veier 17kg uten hardware. Skal slanke min litt.. har tattav noen plater og slikt alerede da.. men dremmel få kjøre en tur tror jeg Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Flo|p hvor får du alle de penga i fra? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Likte fronten men resten ble litt for overkill for meg. Skal se om jeg kan finne bilder av min chieftech.. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Flo|p hvor får du alle de penga i fra? Jobb, jobb og atter jobb. Jeg har to stk for tiden Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Flo|p hvor får du alle de penga i fra? Jobb, jobb og atter jobb. Jeg har to stk for tiden 2 jobber.. og hvor i alle verden får du tiden til og jobbe med casemods da? Lenke til kommentar
lizon Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Flo|p hvor får du alle de penga i fra? Jobb, jobb og atter jobb. Jeg har to stk for tiden 2 jobber.. og hvor i alle verden får du tiden til og jobbe med casemods da? han har jo helgene da... Endret 7. mai 2004 av lizon Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 det er jo ikke no problem med to jobber da.. man kan jo alltids modde litt på kvelden å da.. det er jo det som er fett Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 er det rart vi har for lite strøm i Norge! hehe Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Nei, det er vel egentlig ikke det... med tanke på at norge produserer mindre for og få opp prisene... ikke det du tenkte på men.. Den norske stats motto: Ingenting bryr oss.. så lenge vi ikke taper penger på det. Lenke til kommentar
icer Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Nei, det er vel egentlig ikke det... med tanke på at norge produserer mindre for og få opp prisene... ikke det du tenkte på men.. Den norske stats motto: Ingenting bryr oss.. så lenge vi ikke taper penger på det. Må si meg enig der... Produsere lite strøm og selge den billig til utlandet for så kjøpe den dyrere tilbake og selge den enda dyrere til norske sluttbrukere... Flop|s: hva med å dimme det øverste lyset ditt en smule? Syns den ble litt for "se hele rommet fra naboen 3hus borte" Likte veldig godt det røde lyse, det ble sånn "pass deg du vet aldri hva jeg finner på" NICE! Lenke til kommentar
stidz Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 i dag lagde jeg fektisk et radiation merke på chieftec-døra mi og satte en rund blå katode rundt. dette ble tøft. skrudde også fast både pleksi og katode til døra. ser ingen skruer på anre siden heller Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 i dag lagde jeg fektisk et radiation merke på chieftec-døra mi og satte en rund blå katode rundt. dette ble tøft. skrudde også fast både pleksi og katode til døra.ser ingen skruer på anre siden heller Hvordan fikk du til og skru den fast i døren at den vises pA den andre siden? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 brukte sånne hardware skruer kan legge ut et bilde senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå