Gå til innhold

Tenker på å oppgradere til 1024 MB RAM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke nå, prisene har vært høye i det siste, leste tidligere i dag at de var på vei ned igjen, men det var på en bestemt brikke som noen hadde fulgt med på, så jeg vet ikke om det er generelt at prisene detter igjen

en dual pakke med 1 gb ram koster fort 3000 nå dersom du skal ha noen bra noen, så under 1k for 512 erke så ille

Lenke til kommentar
var bare en bruker på forumet her som sa det, han hadde fulgt med på en bestemt brikke som han ville ha, så om det faktisk er på vei ned anner jeg ikke

Æsjda.

Vel, jeg får vel lete videre. Noen andre som har sett noe forresten? (Brikker altså)

Lenke til kommentar

kommer ann på å hardt du skal presse de det, (fsb) men ja de passer som hånd i hanske på systemet ditt om du ikke klokker.

med litt mer vdimm (volt) så klarer de nok en del mer fsb enn oppgitt, ca 180-190 skulle gå veldig greit

Lenke til kommentar
Så lenge det er PC2700 så skal nok de fleste merker passe.

Samme hvilken CL?

Det vil jeg faktisk ikke utale meg så mye om, fordi jeg ikke er helt sikker.

Men så lenge du er fornøyd med det brikken har å gi deg så bør du egentlig ikke tenke så mye på merket, fordi alt merkeram i dag er som regel ganske god :)

Lenke til kommentar
Så lenge det er PC2700 så skal nok de fleste merker passe.

Samme hvilken CL?

Det vil jeg faktisk ikke utale meg så mye om, fordi jeg ikke er helt sikker.

Men så lenge du er fornøyd med det brikken har å gi deg så bør du egentlig ikke tenke så mye på merket, fordi alt merkeram i dag er som regel ganske god :)

Har forstått det, men er egentlig mer interessert i dette CL-greiene...

Lenke til kommentar
Har forstått det, men er egentlig mer interessert i dette CL-greiene...

CAS Latencyen(CL) vil bli satt likt på begge brikkene, den brikka med lavest latency vil få satt opp latencyen til å passe den tregere brikka.

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...