Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Endelig kom premiene!

Stor oppgradering fra det gamle aopen kabisset!

men bare et lite varsku til dere andre som også vant!

Strømforsyningen jeg fikk sto på 115 volt når jeg åpnet opp pakken! Pass på at din står på 220/230 volt ellers så lukter det svidd! :scared:

Men takk igjen for gavene, eneste som er litt dumt er at de to viftene jeg vant ikke passer inn i kabinetten, men det får så være..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde faktisk selv tenkt å lage en takke-tråd angående premiene, men siden du har laget en så legger jeg mitt her.

Jeg vil rette en stor takk til alle som hadde en finger med i vinterkonkurransen, en stor takk til juryen, takk til Antec og Gigabyte som ga bort utrolige premier (selvom jeg hadde foretrukket en svart t-skjorte. Hvit er ikke min farge :p)og en enda større takk til Desertglow som holdt ut med mange mailer og sikkert smålig irriterende ønsker.

Tusen hjertlig takk for premiene, de vil bli brukt til noe nyttig, og slitt med helsa :D

PS: Ingenting er som lukten av ubrukte komponenter. Sniiiiff, kjenn den lukta.. Herlig!

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Om ting ikke fungerer, så har du krav på å få det reparert, innen garantiperioden, sannsynligvis 1 år. Dette kan du selv ta kontakt med verksted for å få gjort.

Men reklamasjon vil nok bli heller vanskelig, da dette ikke er et kjøp, men en gave. Så skjer det feil etter garantiperioden er over, så har du nok lite å gjøre.

Lenke til kommentar

I grunn tror jeg ikke man har noen rettigheter i det hele tatt for å være ærlig. Dette er ikke et privatkjøp i Norge, men en gave rett fra produsent. Med mindre produsentene selv holder garantier (som f.eks. Plextor), så tviler jeg på at rettighetene er særlig store. Derimot kan man sikkert få til et eller annet hvis ting ikke skulle være som det skal hvis man erf litt hyggelig.

Lenke til kommentar
I grunn tror jeg ikke man har noen rettigheter i det hele tatt for å være ærlig. Dette er ikke et privatkjøp i Norge, men en gave rett fra produsent. Med mindre produsentene selv holder garantier (som f.eks. Plextor), så tviler jeg på at rettighetene er særlig store. Derimot kan man sikkert få til et eller annet hvis ting ikke skulle være som det skal hvis man erf litt hyggelig.

Det er 3 års garanti på kabinett og psu :yes:

Lenke til kommentar

Det er 3 års garanti på kabinett og psu :yes:

Fra fabrikk eller norskj kjøpslov?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...