asad Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Beklager feil-postingen i forrige innlegg, men jeg slet litt med å finne ut hvor denne tråden tilhørte. Her er siden til meg og min crew. Hva synes dere om den? hehe. Den virker nok en smule " gal" men, det er sånn vi ville ha det. hehe. http://www.ChronicCrew.net Skriv gjerne noe i gjesteboka! Kult å få respons. og..helst på egelsk. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Noen som har røykt litt mer enn de har godt av eller? Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Noen som har røykt litt mer enn de har godt av eller? ehh... no! Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Mista nesten interessen for å kikke på siden når jeg så hemp-bladet, men trykket videre. Når det gikk mer enn 2 sekund for å laste siden med bredbånd gadd jeg ikke. Regel numero uno for web design er å ikke la brukeren vente. Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Mista nesten interessen for å kikke på siden når jeg så hemp-bladet, men trykket videre. Når det gikk mer enn 2 sekund for å laste siden med bredbånd gadd jeg ikke. Regel numero uno for web design er å ikke la brukeren vente. du har nok rett der...skal forandre på det. Lenke til kommentar
asad Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 post denne i web-design-delen takker for tipset. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg synes den var griseharry. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg synes den var griseharry. Akkurat det tenkte jeg også på da jeg hadde smurfa den i 2 minutter og 38 sekunder. Men høy harryfaktor kan fonke det og: http://www.turboklaus.tk/ Lenke til kommentar
alexf Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg synes den var griseharry. True, men jeg knibba moneycounter'n Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 senk wannabe faktoren med 50000% så kansje noen gidder å være på siden deres i mer enn 5sek. (unskyld, men det måtte bare ut) Lenke til kommentar
DecAL Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 var litt merkelig side, hadde fort mista interessen om e ikke ble bedt om å sjekke den ut.. Vitsene var fakitsk ustyrtelig morsomme :D ros for de. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Du vet at de folka du har hengt ut på siden din fint kan anmelde deg sant... Lenke til kommentar
alexf Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Legg ut et bilde av Krekar, så får du garantert en alvorlig telefonsamtale i morgen. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Likte siden slik som den var satt opp. Fargene i forumet fikk meg til å hamre på "back"-knappen.......en smule grelle kan man si Innholdet.....tja.....smaken er som baken, men jeg foretrekker en side der man kan si en setning uten å banne og slenge frem "råtøffe" uttrykk. Mulig jeg er litt for gammel....... Men som sagt......likte utformingen jeg og fargene på forsiden var ganske behagelige......etter min mening Endret 5. mai 2004 av MrVilla Lenke til kommentar
asad Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Takker for mye respons. Den siden er jo på kødd, men vi trodde bare at flere ville synes den blir kul. hehe. Men den er grei Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 vurdere php =/... litt svakt med masse .html sider =) Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg synes den var griseharry. Den kan jeg stille meg bak. FiskePinna: hvor har det blitt av den deilige musikken som var på sida di? Jeg har digget turboklaus.tk lenge, og savner musikken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg