Gå til innhold

Vcore på XP 3000(Barton)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke enig.. jeg hadde akkurat en xp3000 og der var default 1,62 , men jeg klokka den ganske bra så jeg ente opp men 2,0 i v,core uten at den tokk skade av den grunn,, men det var ikke mange timene den stod på 2.0 da så i lengden er det sikkert ikke bra men 1,80 går fint

Lenke til kommentar
Jeg er ikke enig.. jeg hadde akkurat en xp3000 og der var default 1,62 , men jeg klokka den ganske bra så jeg ente opp men 2,0 i v,core uten at den tokk skade av den grunn,, men det var ikke mange timene den stod på 2.0 da så i lengden er det sikkert ikke bra men 1,80 går fint

Default er nok 1,65 volt. Pcen din undervolta nok litt, det er ganske vanlig. Det er ingen CPU som har 1,62 volt til standard.

Lenke til kommentar

ja skulle ikke forundre meg om den undrclokka som du sier,, men det er typisk dfi lanparty nf2 ultra rev. b nei skal ALDRIG ha dfi en gang til.. det er den verste dritten jeg har hat,, kjøpte 2 og begge var ustabile så det grein etter DRITT!!!!!

Endret av linser
Lenke til kommentar
ja skulle ikke forundre meg om den undrclokka som du sier,, men det er typisk dfi lanparty nf2 ultra rev. b nei skal ALDRIG ha dfi en gang til.. det er den verste dritten jeg har hat,, kjøpte 2 og begge var ustabile så det grein etter DRITT!!!!!

Les posten min en gang til tenker jeg ;)

Pcen din undervolter nok litt, det er ganske vanlig

undervolter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...