The_Trick Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hva er vanlig vcore på XP 3000 Barton ? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 tipper 1,65v uten at jeg kan garantere det nå i farta noen spes grunn til at du trenger å vite det? Lenke til kommentar
linser Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg er ikke enig.. jeg hadde akkurat en xp3000 og der var default 1,62 , men jeg klokka den ganske bra så jeg ente opp men 2,0 i v,core uten at den tokk skade av den grunn,, men det var ikke mange timene den stod på 2.0 da så i lengden er det sikkert ikke bra men 1,80 går fint Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg er ikke enig.. jeg hadde akkurat en xp3000 og der var default 1,62 , men jeg klokka den ganske bra så jeg ente opp men 2,0 i v,core uten at den tokk skade av den grunn,, men det var ikke mange timene den stod på 2.0 da så i lengden er det sikkert ikke bra men 1,80 går fint Default er nok 1,65 volt. Pcen din undervolta nok litt, det er ganske vanlig. Det er ingen CPU som har 1,62 volt til standard. Lenke til kommentar
linser Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) ja skulle ikke forundre meg om den undrclokka som du sier,, men det er typisk dfi lanparty nf2 ultra rev. b nei skal ALDRIG ha dfi en gang til.. det er den verste dritten jeg har hat,, kjøpte 2 og begge var ustabile så det grein etter DRITT!!!!! Endret 5. mai 2004 av linser Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 ja skulle ikke forundre meg om den undrclokka som du sier,, men det er typisk dfi lanparty nf2 ultra rev. b nei skal ALDRIG ha dfi en gang til.. det er den verste dritten jeg har hat,, kjøpte 2 og begge var ustabile så det grein etter DRITT!!!!! Les posten min en gang til tenker jeg Pcen din undervolter nok litt, det er ganske vanlig undervolter Lenke til kommentar
linser Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 jojo,, men var ikke derfor dfi er møkk da, henger seg ,,,, liker ikke innstalasjon av windows, DRIIIIIIIIIIIIIIItdårlig bruksannvisning(2 a4 arg som var bretta... nei nei .. det går ikke ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå