Gå til innhold

Er dinna ram brikken her noe å satse på?

Myr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cpu: p4 2,4@ 2,9

HK : Msi 875p neo fis2

Skjerm kort:mx 420(bestiller 9800pro sammen med minne brikken).

Ramen eg har no da er Infineon pc 2700 - 512mb 333MHz

Veit da at den nye brikken vil bli synkronisert ned til samme hastighet som det eg har..

(btw:så får eg minnebrikken for 1000 spenn :thumbs: )

Endret av Mafuck
Lenke til kommentar
da er det vel like greit å kjøpe den, det burde gå greit sammen, men det er alltid lures med samme type ram da, kanskje kjøpe to? og så selge den gamle...

Jo,kanskje eg skal prøve på det ;)

Btw:noen som vil kjøpe en minne brikke!?

Infineon pc 2700 - 512mb 333MHz ... 500 spenn,go shit! :D hehe

Lenke til kommentar

legg den ut på qxl eller bruktforumet her vel :)

komplett har noen veldig billige twinmos 512mb cl2 pc2700 rambrikker (340,-) men de er ikke på lager for tida, og pc2700 er litt slapt, spes på et p4 system som er overklokka, så de er kun for veldig blakke folk

Lenke til kommentar

bh-5 er en type brikke som blir brukt i ram. den er helt syk til å overklokke og er førstevalg blant de fleste, men nesten umulig å få tak i lenger, alle som har vil beholde osv...

og den heter nok litt mer ja, men xms er kjennetegnet, de leverer vistnok ca 95% bh-5 og 5% bh-6 (som er nesten like bra)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Er det noen som vet om en ram brikke  Apacer 512 MB PC2700 RAM går i lag med

en Infineon pc 2700 - 512mb 333MHz ram brikke?

de kan fungere, men det kan også ikke funke, kommer muligens ann på om du overklokker rammen eller ikke

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

de kan fungere, men det kan også ikke funke, kommer muligens ann på om du overklokker rammen eller ikke

som sakt så skreiv eg noen som vil kjøpe en ram brikke,500 spenn lengre oppe.Vel en som er intrisert har alle rede meldt seg..og om han skal klokke vet eg ikke..men går i grunna ikke nesten alle ram brikker i lag da? :hmm:

Lenke til kommentar

som sakt så skreiv eg noen som vil kjøpe en ram brikke,500 spenn lengre oppe.Vel en som er intrisert har alle rede meldt seg..og om han skal klokke vet eg ikke..men går i grunna ikke nesten alle ram brikker i lag da? :hmm:

Jeg meldte meg og var interessert. Men jeg kjøper i alle fall ikke om ikke man er sikker på dette. Da går jeg heller for en ny en på PSDATA.no ;)

Jubileum!!! Post nr 1000!!! :fun::):fun:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Ville satse på OCZ PC4000 om du har kommet langt med FSBen. Intel systemer liker rask RAM. gå ned evt i PCxxxx, sjekk hvor mye FSBen din er på, og så finner du ut hvilken brikke du skal ha. om du har din FSB på 1Ghz, så skal du ha PC4000.

Det er mitt forslag. Men det er ikke alle som driter penger heller, så, du får finne ut hva som passer best for deg. om du ikke har så mye penger, så kjøper du PC3200LL brikker fra Corsair.

Lenke til kommentar

hmm..som sakt skal eg ha ny ram..

Eg klokker en del og ramen eg har no er ikke så villig..

Har ett budskjett på 2000 kr... (pluss,minus ;) )

å skal ha 1024mb ram som er veldig klokke venlig :thumbs:

men har ikke peiling på ram,har ikke hatt tiden til å sette meg inn i det..

Noen som har forslag???

Btw:hk'et tar ikke mer en 400MHz og pc3200 trur eg :hmm:

Endret av Mafuck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...