Langtind Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hei, har prøvd shareaza noen dager nå, synes det funker stort sett bra. MEN jeg har opplevd flere ganger at nettet slutter å funke. Må restarte modemet for å komme meg på nett igjen. Har aldri opplevd dette før jeg installerte Shareaza... Er det noen andre som har erfaringer med Shareaza og Chello, eventuelt er det noen som har peiling på hva jeg kan gjøre for å unngå problemet... Takk for hjelpen! Arild Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 har også chello. Hadde samme problemet med kazaa lite. Fant ikke noen løsning desverre... (Shareaza er vel noe alla kazaa?) Lenke til kommentar
jokki Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 husker ikke hva det kaltes med det gikk kort ut på at shareaza på en eller annen måte overkillet routeren. Hadde selv problemer med dette på min Netiopia(NGT) router. Dette skal imidlertid være fikset for lengst. Hvis du har den nyeste versjonen av shareaza så må det nesten bety at Chello har valgt en skikkelig svak router. Muligens dette hjelper litt, men uansett tror jeg at jeg hadde prøvd på forumet til shareaza. Lenke til kommentar
Ne_On Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 synes Shareaza er et Fint Nedlastningsprogram Men vet ikke om det er bare meg som har stilt inn på noe feil eller om den laster ned Max ca 10kb/s ? den går ivertfall kjempe treigt hos meg. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 er nok bare deg. Spørs helt etter hva du laster ned og fra hvilket nett du laster det ned. Har ingen problem med å bruke opp de 1,1mbit jeg har til rådighet på nedlasting fra shareaza Lenke til kommentar
Ne_On Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Kan det ha noe med firewall og gjøre? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Les denne og ja firewall kan ha en del å si på hastigheten du oppnår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå