Matthiesen Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Jeg tror den bråker en smule.. Noen med erfaringer? Noen som har prøvd å bytte inn en annen vifte i den? Ellers lurer jeg på om støydempingsmatter i Antec Sonata funker.. Endret 6. mai 2004 av Matthiesen Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Vurderer du å kjøpe den? Om støy er viktig ville jeg valgt en passende fra Mist-serien til Microplex Lenke til kommentar
Matthiesen Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg har dette kabinettet. CPU, GPU og HDD har jeg allerede gjort noe med: Stille... Lenke til kommentar
Matthiesen Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Antec Sonata... Det er det emnet er om... Hvis du ikke vet hva det er så kan du jo la være å svare i tråden da.. Takk Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Antec Sonata... Det er det emnet er om... Hvis du ikke vet hva det er så kan du jo la være å svare i tråden da.. Takk emne: "Antec sonata PSU" det KUNNE missforstås liksom.. var bare det Endret 5. mai 2004 av Axentrix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå