Mio Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Heisann folkens! Jeg solgte en Ti4400 kort til en kompis av meg for en stund siden,men når vi skulle installere winxp på nytt i går,så får vi opp masse rare farger og enkelte bilder kommer ikke opp.jeg byttet til et gammelt skjermkort, og da virket alt som det skulle.på Ti4400 kortet har jeg montert en zalman "heatpipe, vifteløs" Jeg vet ikke om det er denne som svikter? tror dere det kan være at kortet blir for varmt? under oppstart hvis kortet er kaldt,så funker det fint i inntil 5-10 min. Under oppstart så er noe av skriften som kommer opp lilla.har ikke greie på hva dette kan komme av.Noen med gode forslag? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Har han noen kabinett vifter? har akkurat det samme sjøl og har ingen problemer, med andre ord sikkert for varmt... Lenke til kommentar
Mio Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 ingen kabinett vifter nei, men vi har ikke på sidedøren,så det skulle ikke blir for varmt.skal prøve å bytte til original viften nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå