Qwseyvnd Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Jeg har prøvd alt, jeg tror Tven Støtter ikke S-Video jeg sjekket der var ingen S-video. Men der hadde RGB, Video, S-Vhs. Pal, NTSC har den. Det hjelper ikke, hos far har han et Saba 24", der støtter S-video, der kommer farger. Hjelp Vær så snill å svare! Ide, hvorfor ikke legge ut et FAQ på hardware.no slik at alle som har problemer kan sjekke der. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 kanskje kortet er innstilt til å sende ut s-video. Da vil composite-signalet komme i sort-hvitt Lenke til kommentar
Danny Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 jeg bruker composit sammen med greie som jeg kobler til rgb med rød og hvit ledning fra lydkort funker fint. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 Hva er RGB engentlig, og du sa noe om lydkortet, hva er composit, og kortet er bare innstilt til å sende S-video. Må jeg ha lydkort tillegg for å kunne få farger? Vær så snill å svare :wink: Lenke til kommentar
larseko Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Sjekk i alle fall at skjermkortet sender ut PAL. Lenke til kommentar
faumachine Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Hei! Jeg syns du skal prøve TV-Tool. Det ordner opp i dette problemet... Jeg hadde det samme. Svart og hvitt, så brukte jeg tvtool og fikk farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå