VeXx Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 NVIDIA har nok gjort sitt her også ja.. Known 61.11 driver bugs: 117597 [TWIMTBP]NV40,WinXP: Corruption when trying to take a screenshot with AA enabeld in Far Cry. 117561 [TWIMTBP]NV38/40,WinXP: Corruption of some weapons in Far Cry. 117474 [TWIMTBP]NV40,WinXP: Fog broke in Far Cry. 113476 NV38/40-WinXP: Lighting/shadow problem in FarCry. 117575 [TWIMTBP] NV40/38: Banding visible from wall in FarCry Broken Fog would suggest a "cheat" Other corruption may or may not be a cheat, but would imply these drivers are not ready to be used for benching Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 til de som sier Nvidia driverene version 61.11 er beta. er ikke så og si alle versionene av driverene deres beta da? Nvidia er nå etter det jeg kan huske ganske så sparsommelige med å lansere offentlige HWQL sertifiserte drivere, og dem lekker beta versioner støtt og stadig Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Fra TechReport: Unfortunately, the 61.11 beta drivers we received tis past Friday night didn't behave as expected. We ticked the checkbox to disable trilinear optimizations, but our image quality tests showed that the driver didn't disable all trilinear optimizations in DirectX games. I did have time to check at least one OpenGL app, and trilinear optimizations were definitely disabled there. We will show you the image quality impact of the 61.11 drivers' odd behavior in the IQ section the review. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) De fleste innleggene her høres ut som noe Bush kunne sagt..... Og hva dette innlegget bidro med for å bringe diskusjonen videre, vet jeg ikke. OT: At NVidia optimaliserer driverne slik at brukerne drar nytte av dette (hvis dette er tilfelle), ser jeg intet negativt i. EDIT: Feil i syntaksen. Endret 6. mai 2004 av TJ Lenke til kommentar
taleg Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Etter lang og tro fast tjeneste til Nvidia bestemte jeg meg i fjor sommer for å teste et ati kort. Kjøpte da et Radeon Sapphire 9600 Fireblad og da var det gjort.. Når noen kan lage kort som er så bra, bruker mindre strøm og bråker mindre, så vet jeg hva jeg velger.. spes når ytelsen er så høy.. Hva så om det ikke er det beste merket eller det kjapeste kortet. Det jeg krever er bra ytelse og lav lyd. og med tanke på hvor mye plass de nye Nvidia kortene tar.. Vel jeg må bare innrømme at jeg driter fult f**n i hva som er best, så lenge grafikkortet klarer å levere bra nok ytelse. Da er det de andre tingene som teller mer, sånn som plass, strømforbruk, varmeutvikling og støy som teller. Så nå i dag er jeg ikke trofast i det hele tatt, jeg har og for all fremtid, valgt å velge det som passer midt behov best enten det er et kort fra nvidia, ati eller en annen obskur produsent. Slik det ser ut pr i dag så er det Ati i som passer meg best, i morgen kan det være Nvidia.. Uansett så er det ikke bare ytelsen som gjør noe best, men også kvalitet over tid, forbruk(strøm), støy, egenskaper, brukervenlighet osv, osv... Tenk litt på det før man kommer med uttalelser om at ****** er best, da vil nok kanskje pipen få en litt mer ydmyk holdning og de vil kanskje oppdage at merke X ikke var det rette for dem alikevel. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 De fleste innleggene her høres ut som noe Bush kunne sagt..... Tror ikke det. For det første snakker han engelsk, og kan ingen andre språk. Og siden det ikke er så mange poster på engelsk kan vi utelukke det. Og disse postene har ikke nok skrivefeil i seg til at han har skrevet det. Men han kan jo ha fått hjelp. Og jeg er ikke 100% sikker men jeg er ganske sikker på at han bryr seg ræva om skjermkort. Tror ikke han vet hva det er en gang. Og hvis du ser på tidsforskjellen så tror jeg det er liksom frokost tid i USA. Og han har selv sakt at han liker å¨sove lenge. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hva er det i utrykket "BETA driver" dere ikke skjønner? Hva er egentlig problemene med at Nvidia optimaliserer driverene sine så lenge det ikke går ut over bildekvaliteten, og når det gjelder problemene i Far Cry så står det til og med om den i readme filen. Husk at NV40 er en helt ny arkitektur med nye drivere som må optimaliseres fra skratch... Slutt å klage frem til det kommer WHQL drivere til NV40... Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 OG forresten hovedgrunnen til at nVidia kom med 63.11 var for å gi dem som omtaler kortene demmes en driver som kjente igjen GeForce 6800 GT og GeForce 6800 Ultra Extreme Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 til de som sier Nvidia driverene version 61.11 er beta. er ikke så og si alle versionene av driverene deres beta da? Nvidia er nå etter det jeg kan huske ganske så sparsommelige med å lansere offentlige HWQL sertifiserte drivere, og dem lekker beta versioner støtt og stadig Beta er en driver som ikke er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå