Myr Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hei.. Vuderer å kjøpe meg ett 9800 pro siden det er så billi Men er ikke sikker på om eg skal ha: Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB eller PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB kommer garantert til å klokke,så vilken av dem har best kjøleløysning? Er det nåkke kjøleløysning på ramen? Takker for svar Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Det er heller lite forskjell på de kortene, men Sapphire ville jeg foretrukket. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 De bruker samme kjøleløsning så velg etter hjerte... Lenke til kommentar
Myr Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Har vell hørt minst "shitt" om Sapphire i grunna ja... Men det siest også att PowerColor funker like bra og bedre i some tester..men men.. Noen som vet en bra kjøler til 9800 pro da? Endret 5. mai 2004 av Mafuck Lenke til kommentar
Myr Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 De bruker samme kjøleløsning så velg etter hjerte... okey..da er det i grunna ikke så farli med det Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Power color sine nye modeller har helt lik kjøle løsning som sapphire sin. Så velg den som er billigst (les: power color) Lenke til kommentar
Myr Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Er det noen som vet vilken av disse to som kjøler best? Vga silencer eller Zalman-heatpipe Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Kjølinga på de 2 kortene er jo den samme. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1880 ferdigløsning..... legg merke til muligheten bak, til å stille viftehastigheten. Leste en test en gang på de to (kanskje eldre modeller), Zhalman var varmere på default, når begge kjørte lav turlatt på viftene (92mm på zhalman), men den klokket lengst. (ca. 8mhz lenger tror jeg) jeg tror ikke de hadde tatt med hvilken løsning som bråkte minst. da ville jeg ha bitt meg fast i det, da jeg synes dette er noe av det mest vesentlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå