Gå til innhold

Meldings lyd!


Dr.X

Anbefalte innlegg

God dag, god dag!

 

Jeg har nå nettopp fått meg Nokia 6600, (har bursdag i dag osv :green: ) og sitter og grubler på hvilken lyd jeg skal ha når jeg får melding. Noen som har noen bra forslag og/eller URL til bra lyder ? :) Hva som helst lissom, men må bare høres godt. Tenkte litt på "Alriiiight! Great Body" fra Kjetil & Kjartan show, men jeg har mista videoene siden siste format :p

 

Trenger litt inspirasjon her ! :w00t:

 

Mvh Dr.X

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva faen er .amr for et format ?

.amr er det formatet telefoner bruker til lydinnspilling. Ekstrem komprimering, men luuusen kvalitet. På min telefon hade jeg tidligere (før en formatering) min egen stemme som sa:

 

"Hey, Odd Erik! Du he ny melding!"

 

og så fikk jeg litt hjelp av mor mi, slik at når hun ringte til meg, så kom stemmen hennes opp:

 

"Hei, Odd Erik, det er mamma som ringer"

 

Konge :)

Lenke til kommentar

Takk for forslag hittil, men er ikke 100% overbevist enda :p

 

Noen som har forslag til hvordan man kan få èn lyd fra soundboardet på ebaums til en .wav fil ? Har lyst på "Toughend your nipples, didn't it..?" Fra Hannibal Lecter :D

Lenke til kommentar

Huff, prøvde å rippe "Talk to the hand" ifra xvid versjonen av Terminator 3 jeg har her, men den finner ikke lyden utenom i VideoLAN(som forresten er det mest geniale videoavspillingsprogrammet ever made). Jeg orker ikke finne fungerende codec nå, så jeg lar det heller være :roll:

Lenke til kommentar
har diverse homer-lyder på mobilen jeg;) er jo bare å finne ut den eksakte adressen til filen, og deretter laste ned ;)

Det funker ikke hos meg.. har 6220.. er det mulig og sende wav filer fra pc'n til telefonen?

Ja, jeg vet ikke hvordan det funker på din modell, men her går det. Går vel på alle symbian telefoner. Problemet er som regel plassen. Jeg har nå 136mb på mobben, så det holder i massevis :D Plass til 2500 bilder elns :dribble:

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...