Gå til innhold

Nettsider for opplasting/bestilling av papirkopier

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er noen:

Fotoknudsen

Direktefoto

Eurofoto

Bestilte 400 bilder fra Direktefoto forrige uke, da var de på tilbud til 1,25 pr bilde.

Er fornøyd med bildene, men har også hørt mye bra av fotoknudsen. Tror kanskje at de har bedre bilder også, men er en del dyrer.

På Direktefoto laster du opp bildene dine, og de kan ligge der så lenge du er aktiv bruker. Står en plass på siden hvor lenge de lar bildene ligge. Slik fungere vel de fleste web fremkallere.

EDIT: Linker

Endret av berntmh
Lenke til kommentar

Jeg laster opp bildene mine til Fotomenyn, gjennom sidene til Lømorks (www.lomorks.no). Ca 4 dager etter henter jeg bildene hos Lømorks i Torggata. Pris 1.90 for 10*15cm, og ikke minst kun 9.90 for 20*30 cm. Jeg er fornøyd i alle fall.

Lenke til kommentar

Mitt inntrykk er at den i Torggata er av de billigste, i det minste på 20x30 - var rundt litt i forrige uke både på nett og i Oslo og prisene på den størrelsen varierer ellers fra 25,- og oppover.

Du som bruker den forhandleren, hvordan er kvaliteten på utskriftene derfra?

Ole

Lenke til kommentar

Eg vil anbefale www.direktefoto.no

Kort leveringstid og veldig lave priser. Tror ikke det er noen kvalitetsforskjell mellom Fotoknudsen og Direkte Foto. Så vidt eg vet bruker begge en kombinasjon av AGFA og Noritsu maskiner. Eurofoto bruker en Fuji maskin. Syntes også å huske å ha lest at Fotoknudsen jobber med nye sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...