Goebbels Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Heisann. Har ikke rørt ved noe som helst av hverken sprites, hlamp, eller config på noen som helst måte jeg.. Buzz: så du mener at om jeg sender en mail til cyber_ettelerannet (husker ikke i farten) hvor jeg kjøpte halflife, så vil de gi meg ett nytt. har jeg egentlig mine tvil om.. mer realistisk at jeg stikker innom før jobb i morgen Lenke til kommentar
^BuZZcuT^ Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Heisann. Har ikke rørt ved noe som helst av hverken sprites, hlamp, eller config på noen som helst måte jeg.. Buzz: så du mener at om jeg sender en mail til cyber_ettelerannet (husker ikke i farten) hvor jeg kjøpte halflife, så vil de gi meg ett nytt. har jeg egentlig mine tvil om.. mer realistisk at jeg stikker innom før jobb i morgen i såfall må du bytte en HL pakke som IKKE cd keyen har vært brukt på noen konto!! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Nå begynner jeg å bli kraftig forbanna på hele steam opplegget.. Kjøpte meg nok en kopi av HL i går, og lagde meg en steam account - so far so good. endret key i regedit, og alt gikk tilsynelatende fint., men når jeg skulle legge til CS i my games listen, så får jeg en feilmelding i det den registrerer key'n hos steam, den er nemlig allerede i bruk på en annen account.. noen måter å løse dette på enn å sende inn den helvettes form'en på steam sine sider.har nemlig ikke helt trua på et det tar så kort tid ! klart kan jo går ned i sjappa å klage, men mistenker at de driter i det noen som har noen løsninger? Har forøvrig lest en del på steam sine sider, og de har to løsninger, sende inn den form'en eller å sende inn booklet'en slik at de ordner det opp der. men har faktisk lyst til å spille cs uten å vente i ukesvis snart.... dette er fryktelig irriterende Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Istedenfor å tulle i regedit så avinstalere du steam, cs og alt som har med det å gjøre. Sletter filene som pc'en ikke helt klarte å få bort. Slett alt som har med cs å gjøre i regedit. Så kan du instalere steam med den nye keyen din. Endret 12. mai 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 ok.. selv om det tydeligvis allerede er noe krøll meg key'en, så mener du at dette bør fungere? Lenke til kommentar
Senec Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Hvis man skal prøve med en ny key må man hvertfall slette _alt_ som har med steam å gjøre på PCen. Det måtte jeg. Gikk tilogmed gjennom regedit. Har slitt meg gjennom et par keys jeg også, men nå har jeg hatt samme i 3 mnd! Endret 12. mai 2004 av Senec Lenke til kommentar
fAight Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 sry for off-topic: men har noen opplevd at meldingen "ALLER_POSSIBLE_CHEATMENUE" spretter opp, hvis man bind'er commandoen "exit" til en knapp? Har selv pleid å bind'e "exit" til F12, og dette har fungert fint før. Men for et par dager siden spretter overnevnte melding opp istedet. Er det virkelig "ulovlig" å bind'e "exit"? Litt kjipt, når meldingen spretter opp og folk tror jeg cheater, når jeg egentlig bare har lyst å gå ut av spillet... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 ...skader ikke å teste takk for innlysende tips Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Quit quitter jo faktisk ikke CS. Bare disconnecter og ut til hovedmenyen? Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 åjoda.. Den quiter cs helt. Til trådstarter: du skrev at du ikke hadde cheatet i CS.. Har du jukset i noen andre Steam-spill da? (Må jo spørre ) Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Nå er det rett før jeg ekspolderer på hele dette forbannede steam opplegget. Fikk byttet til meg ny key hos free record shop i dag, hvor jeg kjøpte mitt eksemplar nr to på mandag (som ikke funket). Dro hjem, avinstallerte alt som har med sierra, HL, cs, steam osv, slettet valve sin register oppføring.. la inn alt på nytt, inn med rykende fersk key. opprettet ny epost adresse og alt er helt blankt og skinnende nytt. men det går faan meg ikke nå heller. får den elendige "unable to register key" feilmeldingen igjen.. dette er det jævligste jeg har vert borti. nå er jeg tett oppunder å gi det blankeste faen i hele steam og cs, og hadde nok gjort det om det ikke var for at det var morro å spille.. men nå er snart tolmodigheten min slutt.. K ps I: hold dere on topic please. ps II: DaWeed, nei har ikke spilt oe annet fra steam, og jukser ikke på generelt grunnlag, da jeg ikke synes det er noe gøy. Edit: nesten fristet til å stå i døra på free record shop i morgen når de åpner (grøss det er tidlig) og spørre om de dealer keys Endret 12. mai 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå