Gå til innhold

bannet pga cheat!

Anbefalte innlegg

Heisann.

Brått i dag kommer jeg ikke inn på en enesta av fav_serverne mine, eller noen andre for den sakens skyld.. eneste som kommer er:

cs.jpg

Men som jeg sa i topic, jeg har da ikke cheatet noengang i cs.. hadde jeg gjort det så kunne det jo vert til pass for meg, for det er det lameste jeg kan tenke meg..

Er det slik at jeg er permbannet eller temp bannet? og hvordan kan dette skje når jeg ikke har cheatet.. noen som har vert borti liknende, og evt vet om man kan fjernes fra en form for svarteliste?

Mvh

K

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ikke anklage deg for noe som helst men jeg må få konstatere at 90% av de som blir banna har cheata, uansett hva de sier. Og det er ingenting å gjøre med det, å sende en mail til steam med "Jeg cheata ikke, unban meg" hjelper svært lite, like greit å spare til en ny HL key med en gang..

Lenke til kommentar

Seriøst? dette er noe av det særeste jeg har vert borti.. jaja, akkurat nå som jeg begynte å få taket på det.. er genske ny i cs skjønner dere :) jeg har ikke fikset på noe som helst.. og ikke lånt bort key eller noe..

Jaja får prøve meg på linken din Treat..

helvettes dritt.. spilte jo i går natt, men nå får jeg ikke lov.. og det å spare til en ny hl-key er uatkuelt, da den koster 99 kr nå, så bare drar jeg rett bort på nærmeste sjappe ;) om det hjelper da.. eller er du sperret på steam_id, ip, key og the works?

Lenke til kommentar

jaja. nei men da bare oppretter jeg en ny steam konto jeg.. og ser om det hjelper..

Takker for innspill så langt.

Edit:

Det gikk jo rapt i dass det da...

cs2.jpg

da blir det vel å kjøpe seg en ny half life da, for jeg tviler på at jeg har tolmodighet til å vente i flere dager på disse steam_folka som skal lese min "apell".. kan liksom ikke tenke meg at jeg var den eneste som sendte inn denne uka ;)

Endret av Ktulu
Lenke til kommentar
jaja. nei men da bare oppretter jeg en ny steam konto jeg.. og ser om det hjelper..

Edit:

http://mornils.com/hwno/cs2.jpg

da blir det vel å kjøpe seg en ny half life da, for jeg tviler på at jeg har tolmodighet til å vente i flere dager på disse steam_folka som skal lese min "apell".. kan liksom ikke tenke meg at jeg var den eneste som sendte inn denne uka ;)

Velkommen i klubben. Er oppe i min 3 HL pakke og INGEN av keyene har fungert med steam.

Sendt utallige mail med bevis for kjøp av alle, men de driter i det.

Lenke til kommentar

Edit:

http://mornils.com/hwno/cs2.jpg

Velkommen i klubben. Er oppe i min 3 HL pakke og INGEN av keyene har fungert med steam.

Sendt utallige mail med bevis for kjøp av alle, men de driter i det.

lever tilbake hl pakka eller send en mail til den butikken hvor du kjøpte d!!

det samme skjedde med meg oxo, men da jeg mailet de så fikk jeg en ny som funket!! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...