harald_ Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 http://home.no.net/harald2k/h2k.png jeg liker ikke helt overgangen mellom skyene og resten, men er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med det Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 - Litt fet og svær tekst? - Syns egentlig ikke børstet-metall-bakgrunnen var noe særlig.. - Kjedelig header Var ikke så mye å kritisere. Veldig enkel side og lite original, men dne er oversiktlig og "ren" Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 http://home.no.net/harald2k/h2k_2.png fonten er mindre. Jobber med header nå Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Bakgrunnen i content og meny må gå. Header var egentlig helt ok. [/RIM-SLUTT] Prøv å lag et skille mellom meny og content, og en annen font-farge/mindre tekststørrelse. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Bakgrunnen i content og meny må gå. Hæ? det skjønte jeg ikke... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Fjern bakgrunnen i innhold og meny Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Bakgrunnen i content og meny må gå. Hæ? det skjønte jeg ikke... Fritt oversatt fra SirIce-språk betyr det noe sånt som at bakgrunnen i meny og content må vekk EDIT: 2 L8 (a.k.a too late) Endret 5. mai 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 det er en god start, men.. - ikke så skarp farge på skriften, gjerne også en annen farge - litt enkel header - tja, jo ellers et veldig enkelt preg over siden, vet ikke helt om jeg likte børstet metallbakgrunnen, men god start Lenke til kommentar
phanti Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 enkel og grei, men den børsta metall bakgrunnen minna mer om snøstorm enn en stilig effekt. Kunne tildels vært kun bak menyen, men ikke over hele. Der ble den bare et forstyrrende element. Ellers en fin start syns jeg.. jobb videre Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Helt grei side. Første inntrykket var at siden så litt kjedlig ut. Litt vanskelig å bedømme heøheten bare ut fra et bilde. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 ok, har lagt hvit bakgrunn bak teksten. http://home.no.net/harald2k/h2k_3.png bør jeg ha hvitt bak den lille tekstboksen under menyen også? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Ja, det synes jeg. Jeg synes også dette: - Siden bærer veldig preg av gaussian noise + horisontal motion blur - Jaggete kanter - Skarp overgang mellom header/body - Kjeeeedelig - Får litt assosiasjoner til gamle malerier av Gud + Ryddig Lenke til kommentar
Decline Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 - Får litt assosiasjoner til gamle malerier av Gud Jøss når begynte Gud å male? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå