Gå til innhold

Kontrasept websiden!

Anbefalte innlegg

Har nå satt inn siden i HTML, og headeren er i flash.

Vil gjerne ha tilbakemeldinger.

Tar gjerne imot forslag på hvordan innholdet kan organiseres, evt. i tabeller med farger etc.

Håper ikke det gjør noe om jeg lager ny post...

Synes bare det ble så dumt å ha det i samme post, så masse rot, når jeg har gått fra et screenshot til webside...

Pls unngå å bruk tid på dette:

- Vet menyen sklir litt ut på høyresiden, det skal fikses.

- Vet også at kodinga har et par småfeil, de skal og fikses...

Vil gjerne også ha tilbakemelding på teksten så langt, om det er noe jeg burde skrive annerledes

HER!: KONTRASEPT.COM

(midlertidig plassering)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Høyrestilt.. Originalt? Ja. Uvant? I alle høyeste grad

- Litt for høy footer. Når den er høyere enn header ringer det en bjelle i hodet mitt ;)

- .~*¨ falt ikke i smak :thumbdown:

- Den der mouseover-tingen som følger musen burde IMHO følge musen KUN i menyen og ikke i resten av header.

Ellers var det veldig behagelig, men kanskje litt fargeløst? Og en liten detalj her og der hadde gjort seg.

Lenke til kommentar

Og en ting til: Den menyen er kutta på venstresida slik at den på måte skal følge logoen, sant?

I tilfelle blir det litt feil når menyen ligger så langt til høyre. Men det er kanskje den feilen Zethyr pekte på. Jepp, hvis du flytter den inn på sida blir det nok bra.

Ellers nydelig, syns nå jeg.

Lenke til kommentar

Holder fremdeles fast på at flash til den menyen der er bare tull. Ikke var den så særlig pen heller.

Resten av siden liker jeg ganske godt bortsett fra at den ikke er helt venstrestillt. Skal du ha den til venstre, så bør det ikke være et mellomrom på 10px elns mellom selve siden og nettleservinduet.

01: og 02:-greiene likte jeg heller ikke noe særlig; de ble liksom litt for overflødige.

Nå vet ikke jeg om planen din er å bare lage designet, ikke kodingen, men hvis du skal kode siden i tillegg, så bør du fikse din egen kode først. Og ikke minst komme deg bort fra tables ;)

CSS'en kan fint plasseres i et eksternt stilark, og du bør validere koden din.

Lenke til kommentar
Var jo lite feil da, og de feilene som var der var bare fillefeiler likevel.

(Mye bruk av feil der ja)

Er egentlig ikke antallet, eller hva slags feil, som teller.. Validert, eller ikke validert. DET er lissom cluet.. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Tviler på at de som sitter med ikke-grafiske nettlesere er enig i at det er en fillefeil... ;)

En feil er en feil.. Det er binært (to verdier): Rett - Galt

Men det finnes større feiler enn en ALT-atributt, og i den rette sammenhengen vil det da være en fillefeil.. :)

Lenke til kommentar

Men herregud da... var det virkelig SÅ vanskelig å LESE det som sto øverst først? Jeg FORKLARTE der hva som skal fikses på, om som dere IKKE trengte å kommentere, men nei, 90% måtte kommentere på AKKURAT det...

Loomy, et par ting der jeg skal prøve å gjøre noe med :)

PT, 01 greiene kan jeg godt fjerne ja...

Som SAGT validerer ikke koden, men har tenkt å fikse det. Er det noen VELDIG gode grunner til ikke å bruke tables, hvis koden validerer og siden er rask og oversiktelig?

SirIce, akkurat, de fleste merker LITE til <alt> feil... Men selvfølgelig, alt for kverulererne og perfeksjonistene ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...