Rippey Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Noen som vet hva sangen heter? Den går sånn her: "My friend, will you be the friend that I need" osv.. takker for svar Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Noen som vet hva sangen heter? Den går sånn her: "My friend, will you be the friend that I need" osv.. takker for svar den som er i meller reklamen? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Er det ikke Center reklamen da ? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Ja, den som er i Center reklamen.. Endret 5. mai 2004 av Rippo Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Center ja, husker den godt. Har desverre ikke funnet ut hvem som har laget den ennå, dog. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke får så mange venner når jeg spanderer Center, da. Tror jeg skal anmelde dem Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 hmm..har det på tunga Ja, så få det ut da. *kose litt på den myke ulla* Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Kommer faen ikke på det jeg =/ Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Tror sangen heter "Be my Friend", men hvem synger den? :l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå