danilovic Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Er inne på MP og ser etter en viftestyrer til skjermkortvifte mi som jeg synes bråker alt for mye. Har en kobber titan chipsetkjøler på som er kopla til en trepins kontaktskkjøter, som igjen er kopla til samme kontakt som man har i harddisken. Er ikke sikker på navnene. :wink: Hvordan kan jeg redusere turtallet og støynivå på denne med en viftestyrer på billigst mulig måte? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Koble vifta til 7 eller 5 volt isteden for 12 volt som den nå har. Hvis du ikke vet hvordan dette gjøres så kan du søke i forumene her. Link til det første jeg fant: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...=22924&forum=12 Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Hmmm har kjøpt samme vifta, men ikke montert den enda. Bråker den virkelig så fælt? ARGH! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Hjemmelaga vifte styring blir en av de neste prosjektene mine.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. april 2002 Forfatter Del Skrevet 8. april 2002 Når slipper du opp for ideer SirHartge? :smile: Lenke til kommentar
Valdemar Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 kjøp en topolet bryter og så kan du velge mellom 5v og 7v. !5v!12v! !- ! + ! !5v! 0v! dette er undersiden på bryteren. veldig billig og grei viftestyring :smile: PS: topolet bryter fåes kjøpt på elfa. Lenke til kommentar
Valdemar Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 bryteren skulle være slik: !5v!12v! ! -! + ! !0v!5v ! surrer litt i dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå