Gå til innhold

Sceneleken

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

"Jente går ned trappa, og den raser sammen."

Not Another Teen Movie

en x formel 1 fører får tilbake jobben sin, han skal hjelpe et nytt talent til å vinne. (han har en tedens til å nynne)

Driven med Sylvester Stallone

En mann blir stengt inne på matlageret av sin kone

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en man og sønnen hans drepper alle frierne til kona hans..

(dette er ikke en film men en mini seire i 2 deler)

Ingen som vet den heller? Eller har vi gitt opp denne posten også?

To biltyver, som også er eks-kjærester, sitter inni en bil og venter på at sjansen deres skal komme. Imens blir det ganske hett inni bilen.

Lenke til kommentar

Ingen som vet den heller? :ermm:

En filmredigerer blir sendt ut til et hus for å redigere noen skrekkfilmer. Fyren tåler ikke dette og blir gal. Han ser for seg mye rart, bl.a. når han skjærer brød. Senere, når det har tippet helt over for fyren, begynner han å utføre ganske mye groteskt

Btw: Likte ikke denne filmen. Tror det er den dårligste filmen eg har sett. Måtte bare ta den likevel...

Lenke til kommentar

Er vist ingen som tar den heller. Er nicholas cage med i den? :roll:

Her er min: ........Faren leser brevet der datteren som begikk selvmord forteller om kan onkelen gjorde med henne og han begynner å koke og tar fatt i onkelen som har sitter med i baren og skambanker han........

Lenke til kommentar
Her er min: ........Faren leser brevet der datteren som begikk selvmord forteller om kan onkelen gjorde med henne og han begynner å koke og tar fatt i onkelen som har sitter med i baren og skambanker han........

Once were warriors eller på norsk; En gang var vi krigere.

...I denne filmen får en mann en levende slange stukket ned i kjeften, slangen går ned i magen og fyren dør.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...