Treblad Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Greit, siden SteffyBoy ikke nevnte noen nye, tar like godt jeg og velger en scene. Haugevis av flammende avispapir blir sluppet ut av vinduer inne i et fengsel, mens en person roper: "They killed Guiseppe, man!" Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 dere har ikke svart på min oppgave enda Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 dere har ikke svart på min oppgave enda Så det var ikke Frihetens Regn som var svaret? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg bare bekreftet at han hadde rett og kom med det engelske navnet.. fortsatt te hus massakeren som gjelder Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hard-Boiled En eldre mann står på en platting ved et svømmebasseng, en tykk mann kommer bort til ham for å be ham forlate stedet. Den eldre mannen slår ned tjukken og lemper ham utfor plattingen (det er langt ned) før han går sin vei Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Ser ikke sånn ut... Lag en ny en, kanskje litt veldig lett så får vi kommet oss videre Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hm, det var jo The Limey. jeg får prøve å gjøre det enklere. Hvis jeg klarer... En mann går inn på en nesten tom togstasjon. Han ser seg rundt og åpner deretter en oppbevaringsboks og tar ut en stresskoffert. Når han snur seg rundt står han plutselig ansikt til ansikt med tre sivilsnut og en lang rekke uniformert snut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 I am not good at this game Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 høres nesten ut som en monty python ting, men jeg tror ikke det er det Langt dypere. Edit: Film altså. Hey hvilken film var det? lurer... fælt... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 høres nesten ut som en monty python ting, men jeg tror ikke det er det Langt dypere. Edit: Film altså. Hey hvilken film var det? lurer... fælt... Det var Eraserhead. Lynch sin langfilmdebut fra 1977. Den er kanskje litt sær; eller surrealistisk, men jeg likte den veldig godt (men jeg liker vel stort sett alt som bruker surrealisme på en fin måte). Det er vel en god del som mener det også er hans beste. Jeg vet ikke hvorfor, altså, for jeg har bare sett filmen en gang, og det var vel for et år siden, men jeg fant den lille sekvensen der en gammel dame blir servert en gedigen salatbolle fantastisk morsom og minneverdig, så jeg valgte den i en tro på at andre også gjorde det. Men nå glemmer jeg jo at jeg har skrevet anmeldelse på tusen ord... http://www.audiovisuelt.no/art.php?artikkelid=6494 Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Eraserhead har jeg sett et par ganger, men dama med salatbollen husker jeg ikke.... Siden ingen har tatt oppgaven kan jeg jo avsløre at det var Driver. Med tanke på alle bilfilmtrådene her hadde jeg trodd den var ganske grei. Noen som har lyst til å ta over ? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 En liten brun ting fulger etter en stor grønn ting, som ikke liker den brune tingen. Men de blir venner til slutt, og redder prinsessen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Shrek!!! --------- en man med en Colt 1911 går inn i et hotell og vakter bare opner dører for han og lar han gå videre, til slutt går han inn på et bad der en man ligger i badekaret... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 var denne leken forvansklig, siden man ikke bare kan søke på et quote. svaret var uansett Road to perdition prøver med en ny en da: -------------------- en verditransport blir på kjørt av en stor trailer, noen ranere fester en spreng ladning på døra til bilen og sprenger den opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 L.A. Takedown eller Dead Presidents kanskje? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 nope, jeg skal gjøre det kjempe lett. Robert De Niro og Al Pacino i samme film Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 nope, jeg skal gjøre det kjempe lett. Robert De Niro og Al Pacino i samme film HEAT? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå