Sleepy Gary Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Flere fengselsfugler sitter på et tak og drikker pils. Shawshank Redemption Parkeringsvakt blir slått ned og lempet inn i en bil full lastet med penger og hasj Lenke til kommentar
danielR Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Parkeringsvakt blir slått ned og lempet inn i en bil full lastet med penger og hasj Lock, Stock & Two Smoking Barrels Endret 16. juli 2004 av danielR Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Ikke glem å slenge ut ny scene da... Lenke til kommentar
danielR Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Ikke glem å slenge ut ny scene da... Fortsatt ganske sinna for at Newt32 overkjørte meg i stad (pluss at hans scene var svært lite oppfinnsom), og har mest lyst til å ta min forrige på nytt igjen, men det så ikke ut til at noen klarte den... det var INDIANA JONES! (ble usikker et øyeblikk, men mener det er den siste, The Last Crusade). Trodde den skulle være ufattelig enkel. Ny: En mann i et bur våkner opp og får vite at han har "meldt seg frivillig" til et forskningsprosjekt... edit: Riktig, eught. Endret 17. juli 2004 av danielR Lenke til kommentar
eught Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Ny: En mann i et bur våkner opp og får vite at han har "meldt seg frivillig" til et forskningsprosjekt... Bruce Willis i "Twelve Monkeys"? Hvis riktig, ny: En forsåvidt gammel lærer kaster en kniv inn i pannen på en av sine tidligere elever Lenke til kommentar
danielR Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Var visst ingen som klarte den så jeg lager en ny jeg.. To menn skal spre asken av sin avdøde venn utover havet, men den ene står mot vinden og får dermed asken i ansiktet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 The Big Lebowski To ambulansesjåfører skal redde en pike på New York's snøfulle gater. Scenen er skutt baklengs. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 To ambulansesjåfører skal redde en pike på New York's snøfulle gater. Scenen er skutt baklengs. Bringing out the dead? Lenke til kommentar
Calm Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Ny? Må forresten si denne leken kan være litt vel langsom noen ganger... fortgang folkens, fortgang... Endret 18. juli 2004 av Calm Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 En mann blir drept av en "rifle" som står på et stativ han selv har laget. Lenke til kommentar
danielR Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Sjakalen hørtes riktig ut. kjør på med ny du. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 "Sjakalen" ? Stemmer det... den nyeste med willi boy Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 "En mann retter pistolen mot hodet - det hele er et makabert spill igangsatt av hans fiender." En av mine favorittfilmer Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Deer Hunter Elsker den filmen! En ettersøkt mann gir en liten gutt noe å spise på et fly Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Very good... Do continue the game when you wake up from your good night's sleep... Lenke til kommentar
Svin Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Ingen gjeldende? Da kommer en ny en: Ei dame får transplantert noe hud etter en motorsykkelulykke, men utvikler dessverre et organ for å drikke menneskeblod i samme slengen. Uheldigvis får ofrene rabies etter at de er drukket blod fra. Hele greia ender i en rabiesepidemi. Lenke til kommentar
danielR Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Hmm.. denne tråden er visst død. Jeg prøver å blåse liv i den igjen, så her kommer en ny film/scene til dere En mann på utsikt etter jobb kommer til en fremmed by og blir ved en misforståelse betalt for å begå et drap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå