$k$ Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Laget nettopp et design som jeg vil ha litt kritikk på. Lurer også på hvordan jeg kan få teksten på bilen til å se litt mer ekte ut. fisk takk.. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Hmmm, Mitt første inntrykk var bra, men : - Litt for "blurry" - Ipsum Lipsum har mistet sin mening her, bruk flere ord, ikke mange av samme - Overgangen mellom header og meny var litt for brå. - Mindre padding-right ? - Litt enkel header? + Fint oppsett + Fint fargevalg Hmm, litt for mye negativt der, men stå på <tipsmode>Legg inn skikkelig Ipsum Lipsum du, da er det lettere å kritisere typografien </tipsmode> Endret 5. mai 2004 av rogbiff Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 - "Handle kurv"? Selger du kurver? Jeg vil gjerne handle en kurv jeg asså - Blurren var hakket for mye av det gode - Hensikten med Lipsum er å få teksten til å se reell ut. "Lipsum Lipsum Lipsum Lipsum" har dermed lite hensikt - Et mellomrom mellom "les mer" og ">>" hadde gjort seg Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) - "Handle kurv"? Selger du kurver? Jeg vil gjerne handle en kurv jeg asså - Blurren var hakket for mye av det gode - Hensikten med Lipsum er å få teksten til å se reell ut. "Lipsum Lipsum Lipsum Lipsum" har dermed lite hensikt - Et mellomrom mellom "les mer" og ">>" hadde gjort seg håper det var en spøk det med handle kurv. Hvis ikke, hva sier du?personlig kaller jeg det handlekurv... EDIT: så nå at jeg hadde skrevet handle kurv og ikke handlekurv.. Ok skal fikse men jeg må vente til jeg kommer på en pc med ps på takk Endret 7. mai 2004 av $k$ Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Oppdatert litte granne fisk2 Lurer fortsatt på hvordan jeg kan få bildet på bilen til å se litt mer ekte ut..? og det med bluren, skulle egentlig være sånn skygge, aksom det er blitt opphevet... fikse?? hvordan? Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Den helt ytterste hvite kanten kunne du godt gjort mer rund i kanten..... selv om man ikke ser den så godt! ellers så var det en fin side! Lenke til kommentar
-((steini))- Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Fin side!! likte den godt jeg!! litt små feil ... som da d sto handle kurv.. me mellomrom, skal være i ett ord..... men men.... Endret 7. mai 2004 av -((steini))- Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Den helt ytterste hvite kanten kunne du godt gjort mer rund i kanten..... selv om man ikke ser den så godt! ellers så var det en fin side! ehmm.... hvilken hvit kant? ser ingen hvit kant jeg. Endret 8. mai 2004 av $k$ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå