Gå til innhold

Mandrake 8.2 install. rett fra iso....


Anbefalte innlegg

Jeg har skikkelige problemer med å legge inn

Mandrake Linux 8.2 fra ISO. Jeg har lastet ned cd1, cd2 og cd3. Jeg lagte bootdiskett og alt virker fint

helt til 2/3 inn i installasjonen.

 

Da klikker alt og det står at diverse filer was not sucsessfully installed. Do you want to continiue?

Jeg orker ikke etter en stund å skrive ja mer og quitter og går tilbake til win2k :smile:

 

Har noen en ide om hva som er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har vore borti det same problemet. Eg trur det kjem av at installasjonen ikkje veit kor den skal leite etter cd2 og cd3. (Det kan jo hende det er feil med iso-ane dine og, men eg har sjekka alle mine med md5, og problemet er der like fullt)

I ekspertmodus vil du få opp spørsmål om kor dess ligg(evt. kor mange cdar du har tilgang til dersom du har brent dei ut).

 

Men det funkar forsåvidt berre å trykke ok til det ikkje kjem fleir, det som skjer er at ikkje alle program blir installerte.

Uansett vil eg tilrå å velge så liten install som mogleg i utgangspunktet, og heller fylle på sidan med det du treng. Det blir med utruleg mykje søl som du neppe vil bruke ved å velge mange av dei klassene i starten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...