Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilken Shell levrandør bør jeg satse på?

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å kjøpe meg et shell med 4 prosesser. Men jeg er noe usikker på hvem jeg skal velge. :dontgetit:

Kandidatene mine er:

Host-it.no

EasyIsp.org

Shellshop.no

Host-it har jo det dærre login 1+2+3 greiene, som virker nesten idiot sikkert.

Men de andre vet jeg rett og slett veldigt lite om.

((og for de som lurte: dette er første gang jeg skal ha shell))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har planer om å kjøpe meg et shell med 4 prosesser. Men jeg er noe usikker på hvem jeg skal velge. :dontgetit:

Kandidatene mine er:

Host-it.no

EasyIsp.org

Shellshop.no

Hva skal du bruke shellet til?

Lønner seg å satse på en levrandør som ikke er driftet av "fjortiser" der det blir lagt delvis dødt når de mister interessen. Men er desverre meget få av de seriøse shell levrandørene.. :(

Lenke til kommentar

Av de 3 anbefaler jeg EasyISP. Har vært kunde der lenge, og har veldig gode erfaringer med dem!.. utrolig grei og behjelpelig admin. Folk som har peiling med hva de driver med. Stabile systemer!. At de bruker FreeBSD er et stort pluss.

Lenke til kommentar
shellshop.no/ostrevei.no har jeg veldig god erfaring med, har vært med dem siden før de startet, og har bare opplevd positive ting. Stabilt som fy og veldig rask, super kundeservice har de og.

http://www.shells.no/modules.php?op=modloa...owcontent&id=30

Der kan du jo lese littegranne, og du finner nok de andre leverandørene du så på der og.

ostrevei.no hadde jo neon problemer underveis, men dette var før de shell seksjonen ble borte.

Lenke til kommentar
shellshop.no/ostrevei.no har jeg veldig god erfaring med, har vært med dem siden før de startet, og har bare opplevd positive ting. Stabilt som fy og veldig rask, super kundeservice har de og.

http://www.shells.no/modules.php?op=modloa...owcontent&id=30

Der kan du jo lese littegranne, og du finner nok de andre leverandørene du så på der og.

har oxo vært kunde av shellshop.no/ostrevei.no leeenge

men alt jeg kan si er: :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg har planer om å kjøpe meg et shell med 4 prosesser. Men jeg er noe usikker på hvem jeg skal velge.  :dontgetit:

Kandidatene mine er:

Host-it.no

EasyIsp.org

Shellshop.no

Hva skal du bruke shellet til?

Lønner seg å satse på en levrandør som ikke er driftet av "fjortiser" der det blir lagt delvis dødt når de mister interessen. Men er desverre meget få av de seriøse shell levrandørene.. :(

"Fjortiss shell" blri det ikke noe av... Har ikke prøvd det.. men ut fra sidene deres å bedømme så er det nokså usæriøse.

Jeg skal foresten bruke shellet til bnc, og irc boter.

Jeg glemte også å skrive kriterier:

Pris (teller ikke så mye, største forskjellen på de i lista var vel på 50 kroner)

Uptime (viktig med tanke på at jeg skal blir å bruke boter til å holde styr på kanaler)

Support (Er trossalt første gang jeg skal ha shell, så om det er nmoe jeg lurer på, så ville det vært greit å få det forklar som om man er en idiot)

Linje (Vil ikke ha boter som lagger mye)

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...