skarsk Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Er det noen som har testet LG-skjermen som de har hos Binders? Skal ha en skjerm som jeg skal bruke til bilderedigering, og prisen er spiselig, men er den bra nok? Lenke til kommentar
xico Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 har du ikke binders i nærheten? :-) gå og prøv den da vell? :-P Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 oyvind_dahle kan skaffe seg en avtale for å teste denne! Og andre "billig"skjermer hos elkjedene. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Et modellnavn hadde hjulpet litt på saken edit; alltid hyggelig å se at det bare er Øivind som får credit for testingen... Endret 5. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
johanf Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 hehe - jeg tror enden begynner å bli litt furten for at han ikke får oppmerksomhet! _ johanf Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 * Fredrik gir enden en stor og varm koooooos Jeg er klar over at du og flere andre er med, er en slags uvane å si det bare er øyvind. Skal skjerpe meg enden, beklager så mye *gir en melkesjokolade og unnskyldning* Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 I de store slagene huskes bare generalene. Dere er tilgitt.... Veni Vidi Vici Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 hehe, ikke noe problem. Bare litt snurt for at det er Øivind sitt navn som står på flere tester som mange har deltatt på. Men for all del. Mannen fortjener hver eneste dråpe credit for innsatsen. Det er han som er igangsetter og hele drivkraften bak dette Nok ot Lenke til kommentar
svennand Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 I de store slagene huskes bare generalene. Dere er tilgitt.... Veni Vidi Vici LOL! Lenke til kommentar
svennand Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Er det noen som har testet LG-skjermen som de har hos Binders? Skal ha en skjerm som jeg skal bruke til bilderedigering, og prisen er spiselig, men er den bra nok? btw. så har http://printerrefill.no/ veldig gode priser på sånne lg skjermer kanskje verdt å ta en titt... her er emnet om printerrefill http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=235780 å få en 19" til bare 800kr ekstra er litt snadder da.. (da har den også dvi) noe som binders modellen ikke har (tror jeg) 19"'eren som ikke har dvi koster 3995, 500 kr dyrere. 19" er absolutt å anbefale når det kommer til kvaliteten på disse har de fått ganske god omtale. se dinside/hw/osv for tester... btw du kan kjøpe min benq FP567s (15") for 2000 Endret 5. mai 2004 av svennand Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 xico skrev: "Har du ikke Binders i nærheten?" >Jo, men det kan bli vanskelig å se hvordan bilder tar seg ut i et bilderedigeringsprogram, for jeg forventer ikke at Binders har dette på sin eventuelle demomaskin? enden skrev: "Et modellnavn hadde hjulpet litt på saken." >Modellnavnet er L1715S, men jeg hadde håpet på at noen som har kjøpt den, kunne svare meg på det jeg spurte om. Hittil har det kommet ni innlegg, men ingen nyttige svar så langt. Det hadde hjulpet med noen seriøse innlegg. Løsningen blir kanskje at jeg får låne med meg en skjerm fra Binders for å prøve denne selv? Lenke til kommentar
svennand Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 bare å få ut fingeren litt å leite etter folk som har testet/erfaringer det =) http://hardware.no/art.php?artikkelid=7044&side=2 her er den testet Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 beklager at vi ikke har hjulpet deg skarsk. Jeg har dessverre ikke prøvd den selv , men har varierte erfaringer med LG. Vi testet en annen 17" modell da. http://hardware.no/art.php?artikkelid=7044&side=2 Men det beste er ofte å prøve den selv som du sier, men nå vet jeg ikke om Binders tillater dette. Uansett er min erfaring at man får hva man betaler for... Sikkert en helt grei skjerm som holder til litt lett spilling og fil + den avnlige office surfinga. Nå som det er sagt har jeg kun positive erfaringer om den digitale konverteren som ligger i skjermene til LG Vel, det var mine tanker... Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Takker for svar svennand og oyvind_dahle. Jeg tror faktisk jeg må prøve å få låne en skjerm hos Binders for å sammenligne med den gamle CRT-skjermen min. CRT er jo toppers på bildebehandling, men sååå tung og upraktisk. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Takker for svar svennand og oyvind_dahle. Jeg tror faktisk jeg må prøve å få låne en skjerm hos Binders for å sammenligne med den gamle CRT-skjermen min. CRT er jo toppers på bildebehandling, men sååå tung og upraktisk. personlig etter å hatt lcd i ett år ville jeg aldri gått tilbake til crt.. til bildebehandling står vel en skikkelig lcd kraftigere? tenker da på skarphet og kontraster. synes crt blir for blasse farger på jeg... hadde før en hitachi toppmodell etteller anna. den var grei nok helt til jeg fikk prøvd lcd ett par uker nå skal det sies at jeg solgte den hitachien til en grafikker som hadde en hitachi tidligere som tok kveldet. du skal tro han var lykkelig!!! så det ligger kanskje noe i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå