Gå til innhold

Nummerering av svarene i en tråd?

Anbefalte innlegg

Forumet til danske www.tweakup.dk nummererer svarene i hver tråd og dette synes jeg fungerer veldig bra.

Dette gjør det lettere å vise til hvilke(t) svar man kommenterer/svarer (f.eks. "Jeg er enig med svar #21 og #24, men #28 har

også et poeng.....").

Er ikke dette lettere enn å skrive inn brukernavn (og i værste fall dato + klokkeslett dersom brukeren har skrevet en haug med svar)?

Er dette en god ide eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kommer til å komme i IPB v2.0 som er strukturen vi vil benytte oss av når vi relanserer forumet snart. Jeg regner med at den featuren vil være aktivert da. Posten flyttes forresten, dette handler om forumet ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (Zoidman @ 05/05/2004 : 14:34)
Jeg tror det vil bli for mye stress å bla frem og tilbake for og se hva som er skrevet i innlegg #19, #979 og #1798 som ett eksempel. Quote-funksjonen fungerer helt greit mener jeg.

Jeg er enig med deg der, det kan fort bli stress med mange innlegg i en tråd.

Er det mulig å QUOTE flere svar på en og samme gang, eller må man klippe og lime?

Hjelp > Posting fant jeg denne infoen, men ingenting om å QUOTE flere innlegg på en gang:

Quoting Posts 

Displayed above each post in a topic, there is a 'Quote' button. Pressing this button will allow you to reply to a topic, and have the text from a particular reply quoted in your own reply. When you choose to do this, an extra text field will appear below the main text input box to allow you to edit the content of the post being quoted.
Lenke til kommentar

QUOTE (Blib @ 05/05/2004 : 18:15)
I IPB v2.0 kommer det en multifunksjonsquote. Du bare trykker på alle poster du vil quote og så trykker du "Add Reply" når du er ferdig. Du kan ta "ta med deg" quotes på kryss av topics og kategorier

Har savnet det..

Lenke til kommentar

Tja, såvidt jeg vet så er IPB v2.0 så og si ferdig nå så det vil vel bli tilgjengelig innen måneden er omme. Så skal Ueland stresse seg gal med å installere hacks, mods og alt mulig, customize og styre på og så må vi overføre poster til det nye forumet og alt det andre der. Jeg håper selv på før slutten av sommerferien, men for alt jeg vet kan dete egentlig komme i juni :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...