gunnelus Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Forumet til danske www.tweakup.dk nummererer svarene i hver tråd og dette synes jeg fungerer veldig bra. Dette gjør det lettere å vise til hvilke(t) svar man kommenterer/svarer (f.eks. "Jeg er enig med svar #21 og #24, men #28 har også et poeng....."). Er ikke dette lettere enn å skrive inn brukernavn (og i værste fall dato + klokkeslett dersom brukeren har skrevet en haug med svar)? Er dette en god ide eller? Lenke til kommentar
alfern Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Ja, synes det er ganske lurt, spesielt når man leser i tråder med flere hundre svar. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Blir vell ganske forvirrende i lengden da. asså hvis det er en tråd med 1000 innleg og han siste vil kanskje svare på tråd nummer #50. blir ikke det litt stress? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg tror det vil bli for mye stress å bla frem og tilbake for og se hva som er skrevet i innlegg #19, #979 og #1798 som ett eksempel. Quote-funksjonen fungerer helt greit mener jeg. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Svært få poster der man overstiger 100... Jeg synnes det høres ut som en meget god ide og som bør være enkel å implementere. Også er det jo lettere å finne fram til den posten man referer til. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Dette kommer til å komme i IPB v2.0 som er strukturen vi vil benytte oss av når vi relanserer forumet snart. Jeg regner med at den featuren vil være aktivert da. Posten flyttes forresten, dette handler om forumet Lenke til kommentar
gunnelus Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 QUOTE (Zoidman @ 05/05/2004 : 14:34)Jeg tror det vil bli for mye stress å bla frem og tilbake for og se hva som er skrevet i innlegg #19, #979 og #1798 som ett eksempel. Quote-funksjonen fungerer helt greit mener jeg. Jeg er enig med deg der, det kan fort bli stress med mange innlegg i en tråd. Er det mulig å QUOTE flere svar på en og samme gang, eller må man klippe og lime? På Hjelp > Posting fant jeg denne infoen, men ingenting om å QUOTE flere innlegg på en gang: QUOTE Quoting Posts Displayed above each post in a topic, there is a 'Quote' button. Pressing this button will allow you to reply to a topic, and have the text from a particular reply quoted in your own reply. When you choose to do this, an extra text field will appear below the main text input box to allow you to edit the content of the post being quoted. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 I IPB v2.0 kommer det en multifunksjonsquote. Du bare trykker på alle poster du vil quote og så trykker du "Add Reply" når du er ferdig. Du kan ta "ta med deg" quotes på kryss av topics og kategorier Lenke til kommentar
d00fen Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Blib, når kommer det nye forumet? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 QUOTE (d00fen @ 05/05/2004 : 21:43) Blib, når kommer det nye forumet? Who knows? Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 QUOTE (Blib @ 05/05/2004 : 18:15) I IPB v2.0 kommer det en multifunksjonsquote. Du bare trykker på alle poster du vil quote og så trykker du "Add Reply" når du er ferdig. Du kan ta "ta med deg" quotes på kryss av topics og kategorier Har savnet det.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Tja, såvidt jeg vet så er IPB v2.0 så og si ferdig nå så det vil vel bli tilgjengelig innen måneden er omme. Så skal Ueland stresse seg gal med å installere hacks, mods og alt mulig, customize og styre på og så må vi overføre poster til det nye forumet og alt det andre der. Jeg håper selv på før slutten av sommerferien, men for alt jeg vet kan dete egentlig komme i juni Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 QUOTE (jallakim @ 05/05/2004 : 21:47) QUOTE (d00fen @ 05/05/2004 : 21:43) Blib, når kommer det nye forumet? Who knows? Nobody knows. Hvertfall ikke enda Lenke til kommentar
abrj Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Man blir vel ikke stresset, gjør man vel Mr Ueland? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg