Gå til innhold

komplett suger.


Anbefalte innlegg

Sendte inn en 20gb harddisk til komplett for 2 uker siden . For ettpar dager siden ringte jeg å spurte om dem hadde sendt ny harddisk.

 

Men nei dem hadde aldri hørt om hardisken min engang.

 

SUCKERS!!!

 

Jeg synes jeg fortjener å få 40gb tilbake for tort og svie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her skrev jeg masse drit om Komplett, men nå får jeg RAM, Nytt HK, og masse effekter fra Komplett, så det var ikke så galt allikevel! Beklager til alle som tror at komplett suger for det gjør de ikke. Ikke nå lengre

 

[ Denne Melding var redigert av: Energizer på 2002-04-11 16:22 ]

Lenke til kommentar

Bare 40 gb? Hvorfor ikke be om 120 gb når du først er i gang :roll:

 

Men joda, det kan jo bare være Komplett sin feil, det er jo overhodet ikke muligheter for at posten har rotet bort noe som helst. Skjer jo aldri det :lol:

 

Og til deg som mistet hele maskina, fornøyd med 800 kroners ram som erstatning for maskina? Dårlig business spør du meg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hva er dette?

 

To personer allerede som sendte inn PC'er eller komponenter til komplett.no har nå fått tilbake nye og bedere komponenter etter bare noen få ukers ventetid!

 

Jeg har god tid og ett par komponenter jeg gjerne vil oppgradere :grin:

Lenke til kommentar

Tja, Komplett suger i alle fall noe: jeg fikk to ødelagte skjermkort på rad tilsendt. Og med deres behandligstid på returer så satt jeg der da i en og en halv måned uten skjermkort. Så når jeg tenker meg om: Komplett suger som bare ****, håper de dør av sott.

Lenke til kommentar

Tja, Komplett suger i alle fall noe: jeg fikk to ødelagte skjermkort på rad tilsendt. Og med deres behandligstid på returer så satt jeg der da i en og en halv måned uten skjermkort. Så når jeg tenker meg om: Komplett suger som bare ****, håper de dør av sott.

Lenke til kommentar

Alle varer som kommer inn i butikkene, blir videre sendt til Norek. Når det gjelder webshop, så er dette greit, men husk at det kommer gjerne inn endel varer da... i tillegg til alle de smartingene som faktisk sender inn helt perfekte ting som IKKE er defekt. Dette blir jo også testet, og da går det ut over de varene som andre har sendt inn og som faktisk er defekt. Sånn er det jo med alle leverandører.

 

En annen ting: På Komplett sine websider står det litt om returer; følg dette, så går det så utrolig mye bedre. F.eks send inn varer direkte til produsent der det er mulig. Det går stort sett bare et par dager fra vare er sendt til ny er mottat.

Lenke til kommentar

Jaja...vet ikke helt hva jeg skal si jeg .

Jeg leverte inn et muligens defekt hovedkort (Abit KT7A) for ca 2-3 måneder siden , og ventet og ventet...Min gode far ringt til Komplett.no og maste.. Og da fant han ut at Komplett.no hadde en spesiell rekkefølge på ting som skulle sendes nytt av / kastes . Dvs . f.eks at jeg sendte inn et hovedkort den 20/12-2001 , og komplett.no skulle ta hand om ting fra 20/12-2001 på f.eks 11/1-2002.

Skjønner ?

Så Komplett.no har egentlig en både rask og tundvint måte på en gang :smile:

Og jeg fikk et helt nytt hovedkort (wee) :smile:

Men jeg har glemt å si at pappa sa at han var fra Fujitsu-Siemens (han jobber der), og da tror jeg personlig at de fikk rævva litt i gir :smile:

Lenke til kommentar

Komplett.no shopen og folkene som jobber på Komplett/Norek/Norkom er noen helt utrolig grei folk, skjønner ikke dere norske wannabe geeks at det er mange drittunger som dere som sender inn deler. Og da tar det tid, når ikke dere klarer og bruke det :razz: *slap* på dere som sitter og skriver dritt om levering og at det tar lang tid, patetiske drittunger! Hilsen Marcus Ødegaard a.k.a Cominitto

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bestilte bortimot hele min burk fra komplett, deriblant en diskett stasjon.

Denne virket naturligvis ikke, og etter en uke med diverse testing og styr sendte jeg den tilbake, betalte dyr frakt og ventet..

 

etter laaang tid fikk jeg en flunk ny diskett stasjon tilbake, og brev som forklarte at den var blitt byttet ut.

 

Den nye virket heller ikke, og siden den gang har jeg kjøpt lite av komplett....:sad:

 

 

Fikk tilslutt tak i en eldre og hakket tregere sak fra en kompis, virket med en gang...=)

Lenke til kommentar

Komplett er stort sett bra (spes. når det gjelder salg etc.), men kan være litt vrange når det gjelder retur. Jeg hadde en IBM 75GXP som gikk i stykker, og etter endel fram og tilbake med tlf. og eposter kom jeg fram til at jeg skulle sende denne inn. På telefon hadde en i support sagt at jeg kunne skrive på hvilken disk jeg ønsket å få i retur, og jeg ville få den. (Regnet med å betale mellomlegg.) Men da de sendte disken tilbake, fikk jeg samme type disk i retur, og jeg ringte selfølgelig å spurte. Da mente de at jeg ikke kunne velge disk selv, og krevde navn på personen som hadde lovet meg det (noe jeg selfølgelig ikke hadde... :sad:)

 

jaja. :smile:

Lenke til kommentar

Jeg har handlet en del ting på komplett.no og alltid fått god og rask service. Jeg har tilogmed sendt maskina til rep to ganger (delvis min feil) og da bytta de tilsammen 2 cpu'er, et hk og en hd og en vifte :smile:

De ringte meg riktignok fordi at de lurte, men reperatøren(ene) var veldig hyggelig i telefonen og det ble fort avklart hva siutasjonen var... uten noe som helts tull. Komplett.no er bra uannsett hva andre sier :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...