Kizzaz Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg har en Epson Rx600 (multi) som jeg gjerne ville koble til lokal nettet. er det mulig? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Har den nettverksutgang? Hvis ikkje kan du dele printeren til å vises på lokalnettet, dette gjør du i skriveren properities, eller når du innstalere den. Kan være lurt å nevne printeren sin spekifiksjoner, letere å gi hjelp uten å måtte lete på nettet først.. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Alt sånn der har jeg gjort. Kan litt vet du. Her er printeren Men jeg kan ikke ha printeren hos meg, men i nabo rommet og da må den andre pc'en stå på for at jeg skal kunne printe. Og jeg syns det er nokså tungvindt. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Vanskelig å vite når du har nevnt hva du har prøvd... Ser den har bluetooth, da kan bruke det om du har det på din maskin, er nok det enkleste. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Har egentlig sett på det. men ingen nettbutikker som jeg har sett selger den, men da lurer jeg på: kan jeg bruke en bluetooth enhet som brukes på pc (en extern)? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Har egentlig sett på det. men ingen nettbutikker som jeg har sett selger den, men da lurer jeg på: kan jeg bruke en bluetooth enhet som brukes på pc (en extern)? ja det skulle eg tru, da er det bare å søke etter printeren på maskina. mulig du må trykke inn en "connect" knapp på printer for at pc skal finne printeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå