genser Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Ja, topic sier det meste First of all: Slik det er idag er det to felter for å fylle inn emne og beskrivelse. Det du har gjort feil er å bruke beskrivelsesfeltet for å fylle inn informasjon som må være i emnefeltet for å gi mening. Mitt råd er å ikke bruke beskrivelsesfeltet før du har et emnefelt som gir mening i seg selv Det er altså ikke godtatt å kun ha navnet på mobiltelefonen i emefeltet - du må forklare hva det er med denne mobiltelefonen du lurer på/skriver om Og så til saken: Den kommer i juni sannsynligvis. Det er mange tråden angående dette på forumet allerede Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Ja, topic sier det meste Meget mange tråder om dette, men den er bekreftet 18.06.. På MPX vel og merke Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 det sies at k700 kommer i juni/juli men det gå også rykter om at den kommer i august/september....men det er bare å vente (skal ha den selv) Lenke til kommentar
cky_bob Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 det stør i hvertfall i Mobil at den kommer i 2. kvartal, noe som ikke er så usannsynlig.[ ] Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 vi får håpe og håpe at k700 ikke blir utsatt..... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 100 % garantert i juli. Om det ikke skjer, skylder du meg en Lenke til kommentar
GoldenShower Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 100 % garantert i juli. Om det ikke skjer, skylder du meg en Det er ok....for den kommer da. Belive me. Lenke til kommentar
Xerian Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Den skal være bekreftet til uke 26.. dette kan jo bli forandret.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå