Zlascher Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg bestillte en data for en stund siden.. Og i går fikk jeg en bekreftelse på at den skal leveres på dør i morgen. Ettersom det nå er en stund siden jeg har hatt en "kraftig" nok data, så lurer jeg på hva slags spill jeg skal kjøpe nå i ettertid, har ca. 2000,- til rådighet for øyeblikket. Som nevnt i tittel så er jeg mest interresert i Bil, Sport og Action spill. Noen som har forslag til hvilke jeg bør satse på? (legg gjerne med begrunnelse og/eller link til anmeldelse ) Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Hva med : RTCW, ok singleplayer, og en noelunde ok multiplayer. COD, ok singleplayer og en meget bra multiplayer. Half- Life, en legende Har ikke så mange andre spill enda selv, har prøvd Demoer til en endel spill, men smaken er som baken, den er delt. MvH WB Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Skulle ikke dette ligget i et av Pc forumene og ikke i konsoll? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Far Cry burde prøves hvis du har god nok pc som du nå på-peker. Ellers kan du jo kjøpe BF:V Anmeldelser Anmeldelser Lenke til kommentar
The Lama Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Farcry og BF:V må du selfølgelig ha. UT 2004 og Hitman 3 burde du og ha. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Om du er på jakt etter et konge bilspill, andbefaler jeg deg på det sterkeste å kjøpe Toca Race Driver II. Kongespill Anmeldelse kan du finne her! Vil også anbefale Unreal Tournament 2004, beste FPS spillet som fins, etter min mening. Anmeldelse av det kan du finne her! Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Toca Driver II Far Cry Battlefield Vietnam Hitman Contracts UT2004 kommende som er bra: soldner joint operation hl2 doom3 Endret 8. mai 2004 av insider Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Max payne 2, et helt genialt action spill! *me elske bullettime* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå