lizon Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg skal snart kjøpe en wd raptor 74 gb, og to wd caviar 160gb, og har hørt at diskene til wd støyer en del. Vet noen om noe som kan dempe støyen litt??? Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 ta en titt på www.microplex.no under drevrammer Lenke til kommentar
lizon Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) der var det noe ja... Hva med denne ,er den noe å satse på?? edit: oops... Endret 5. mai 2004 av lizon Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Jeg har disse på mine harddisker. Er kjempe fornøyd med både varme og lyd demping... Endret 5. mai 2004 av ComputerBoy Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Kjøpte nettopp 2 stk. zalman drevrammen /både støydempende og kjølende) til mine 2 wd raptor 36,7gb-disker, er strålende fornøyd. Edit: ComputerBoy var først til mølla ja, akk... Mvh, Haakon Endret 5. mai 2004 av Caliber Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 der var det noe ja...Hva med denne ,er den noe å satse på?? edit: oops... Den er veldig god til å dempe støy, men kanskje noe som fjernet varme i tillegg hadde vært noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå