Gå til innhold

E700 og batteri

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe E700.

Er det noen som har erfaringer med den som de vil dele?

Hvordan er batteritiden?

Hvor lenge varer batteriet før det må lades ved normal bruk??

Kvaliteten på kameraet og skjærmen??

##emnefelt endret av moderator. Bruk emnefeltet, og ikke beskrivelsesfeltet til å beskrive innholdet i tråden din - enden##

Endret av enden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vurderer å kjøpe E700.

Er det noen som har erfaringer med den som de vil dele?

Hvordan er batteritiden?

Hvor lenge varer batteriet før det må lades ved normal bruk??

Kvaliteten på kameraet og skjærmen??

Vil bare minne deg på at du har et veldig lite beskrivende emnefelt. Du skal ha selveste beskrivingen av tråden i emnefeltet, og eventuell utdyping i beskrivelsesfeltet.

Men til saken:

Samsung E700 har en veldig fin skjerm. Den er lyssterk og gode kontraster og sterke farger.

E700 har sannsynligvis det beste kameraet på markedet. Du merker ikke stor forskjell på dens kamera og SX1 og 6600 f.eks., men du får ihvertfall ikke bedre kamera enn E700 har (om du ikke venter 1 mnd ca, that is)

edit: det andre du spør om vet jeg ikke så mye om.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Må først nevne at jeg ikke er noe glad i denne mobilen, av mange grunner, og derfor ikke personelig anbefaler den...

Eneste som er bra med denne mobilen er kamera, design og skjerm og that's it.

Skjermen er klar og lyssterk, men litt liten hvis du ser på andre mobiler i denne prisklassen, Kameraet har veldig god fargegjenngivelse og fungerer godt.

Batterilevetiden er på ca. 1-2 dager, ved normal bruk. Det har jeg hørt (av bekjennte).

Lenke til kommentar

Min holder fort i 3-4 dager. holdt bare en dag av gangen i starten. Men så skrudde jeg ned lysnivået og lengden det lyser på OLED skjermen og så skrudde jeg av skjermspareren på OLED skjermen. Det forbedret batteritiden veldig. Er egentlig fornøyd men hvis jeg kunne valgt på nytt ville jeg valgt 6600 :p

Lenke til kommentar

jeg har også E700, og den holder ca. like lenge som Anette_87 sin. Jeg også skrudde ned lysstyrken og Lengden det lyser på OLED skjermen (den ytterste skjermen). Som hun sa forbedret dette batteritiden kraftig :thumbup:

Kvaliteten på skjermen er jeg helt fornøyd med. Det går også å velge fotokvalitet og hvilket format du vil ha. Det er jo selfølgelig et begrenset antall formater da ;)

Endret av cky_bob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...