Tha sims Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 HalTan, Okei, drepe da - under formildende omstendigheter selvsagt. Hva med avvending da? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Går folk rundt og tror homofile er gale sexdyr. Nå er det en gang sånn at homofile generellt er langt mer seksuellt aktive, er mer ekstreme, og har langt flere partnere. Vitenskapelige forsøk har også vist at homofile er svært seksuellt aggressive. Så gale sexdyr er kanskje nærmere sannheten enn du tror. Har du ressurser som støtter den teorien? Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Ikke på nettet, nei. Ikke at jeg har lett, dog. Men det er et faktum at forskere har klarte å avle frem diverse arter hvor alle individene er homofile, og de viser alle de samme trekkene. Dersom du lurer på dette med homofile mennesker, og om de virkelig er mer aggressive osv. så kan du jo sjekke miljøene..... eller sjekke aids statistikken. Lenke til kommentar
kag Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Vitenskapelige forsøk har også vist at homofile er svært seksuellt aggressive. Så gale sexdyr er kanskje nærmere sannheten enn du tror. Ikke på nettet, nei. Ikke at jeg har lett, dog. Men det er et faktum at forskere har klarte å avle frem diverse arter hvor alle individene er homofile, og de viser alle de samme trekkene. Dersom du lurer på dette med homofile mennesker, og om de virkelig er mer aggressive osv. så kan du jo sjekke miljøene..... eller sjekke aids statistikken. What - a - load - of - crap!! Lenke til kommentar
kag Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Nå er det en gang sånn at homofile generellt er langt mer seksuellt aktive, er mer ekstreme, og har langt flere partnere. Høres for øvrig ut som et bra sexliv. Så lenge de ikke skader seg selv, den de gjør det samme med eller noen andre, så er jo dette bare bra. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Det at de er mer seksuellt aktive (statistisk sett) betyr ikke at de er gale sexdyr... Mange homser er forresten kjent for å være "sosiale dyr", eller "cafèslitere" som enkelte kaller de. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 forskere har klarte å avle frem diverse arter hvor alle individene er homofile, og de viser alle de samme trekkene. Alle to? Hva som her sies er om ikke annet svært tullete, og ett særdeles lite plausibel utsagn. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ikke på nettet, nei. Ikke at jeg har lett, dog. Men det er et faktum at forskere har klarte å avle frem diverse arter hvor alle individene er homofile, og de viser alle de samme trekkene. Dersom du lurer på dette med homofile mennesker, og om de virkelig er mer aggressive osv. så kan du jo sjekke miljøene..... eller sjekke aids statistikken. Du har ikke så veldig mye innsikt i hvordan HIV sprer seg, du? Hovedsaklig sprer det seg mye lettere ved analt samleie siden tarmen tåler en hel del mindre kjøttstaker som pløyer seg innover enn vagina gjør. Og dermed sikrer man kontakt mellom kroppsvesker. Det med at homofile er "mer aggressive" og kåtere går vel strengt tatt på at du snakker om gutter? Noe stort kåtere enn dem finner man vel ikke her i verden, uansett. Lenke til kommentar
kag Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Nåh. Jeg vet nå ikke jeg. Menn kan sammenlignes med en gas ovn. Fort varm og intens, fort slukket. Som et lite blaff, med andre ord. Mens kvinner bedre kan sammenlignes med en god gammeldags steikeplate fra syttitallet. De bruker en evighet for å bli varm, og enda en evighet for å kjøle seg ned. Personlig så tror jeg at kvinner er kåtere enn menn. Men at menn bare er mer utagerende når det kommer til stykket. Tenn kjerringen din om kvelden, ta henne morgenen etter. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Du har ikke så veldig mye innsikt i hvordan HIV sprer seg, du? Hovedsaklig sprer det seg mye lettere ved analt samleie siden tarmen tåler en hel del mindre kjøttstaker som pløyer seg innover enn vagina gjør. Og dermed sikrer man kontakt mellom kroppsvesker. Det med at homofile er "mer aggressive" og kåtere går vel strengt tatt på at du snakker om gutter? Noe stort kåtere enn dem finner man vel ikke her i verden, uansett. Det er en stund siden det ble sagt at HIV smittet gjennom kroppsvæsker... Det påstås i dag at det bare smitter gjennom blod og at det derfor er verre med analsex. Så homofile menn og kvinner som har analsex er mye mer utsatt for HIV enn resten av befolkningen (Merk: ikke alle homofile menn har analsex, dette ble ihvertfall sagt av medisiner studentene som var på skolen for et par år tilbake heh). Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Du har ikke så veldig mye innsikt i hvordan HIV sprer seg, du? Hovedsaklig sprer det seg mye lettere ved analt samleie siden tarmen tåler en hel del mindre kjøttstaker som pløyer seg innover enn vagina gjør. Og dermed sikrer man kontakt mellom kroppsvesker. Det med at homofile er "mer aggressive" og kåtere går vel strengt tatt på at du snakker om gutter? Noe stort kåtere enn dem finner man vel ikke her i verden, uansett. Det er en stund siden det ble sagt at HIV smittet gjennom kroppsvæsker... Det påstås i dag at det bare smitter gjennom blod og at det derfor er verre med analsex. Så homofile menn og kvinner som har analsex er mye mer utsatt for HIV enn resten av befolkningen (Merk: ikke alle homofile menn har analsex, dette ble ihvertfall sagt av medisiner studentene som var på skolen for et par år tilbake heh). Samt at bruk av kondomer er en del mer utbredt blandt heterofile, da det ikke er en overhengende fare for uønsket graviditet hos homofile par. Lenke til kommentar
felzius Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg vil helst ikke høre om homofili en gang.. Den retten har eg? :-P Vel, homofili er vel ganske "vanlig", men det er mest for creaturer som ikke finner på noe bedre... Okser som står i "boden" sin, blir ofte ganske hypp på "sine egne". Personlig er jeg mot homofili, dog det er intet man kan gjøre med det. Men jeg lurer på om man er _bare_ interessert i eget skjønn om man er homo, jeg kan egentlig ikke tenke meg homofile som ikke er interesserte i det andre skjønn _punktum_ Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Personlig er jeg mot homofili, dog det er intet man kan gjøre med det.Men jeg lurer på om man er _bare_ interessert i eget skjønn om man er homo, jeg kan egentlig ikke tenke meg homofile som ikke er interesserte i det andre skjønn _punktum_ Det er vel noe i det de sier... ungdommen i dag har veldig begrenset fantasi edit: Vi har et annet begrep for de som liker begge deler... bifil heter det. Endret 13. mai 2004 av SBS Lenke til kommentar
bkak Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg vil helst ikke høre om homofili en gang.. Den retten har eg? :-PVel, homofili er vel ganske "vanlig", men det er mest for creaturer som ikke finner på noe bedre... Okser som står i "boden" sin, blir ofte ganske hypp på "sine egne". Personlig er jeg mot homofili, dog det er intet man kan gjøre med det. Men jeg lurer på om man er _bare_ interessert i eget skjønn om man er homo, jeg kan egentlig ikke tenke meg homofile som ikke er interesserte i det andre skjønn _punktum_ Det er jo åpenbart at du ikke forstår hvordan homofili fungerer. Man tiltrekkes bare av gutter, enten man vil det eller ei. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Jeg vil helst ikke høre om homofili en gang.. Den retten har eg? :-PVel, homofili er vel ganske "vanlig", men det er mest for creaturer som ikke finner på noe bedre... Okser som står i "boden" sin, blir ofte ganske hypp på "sine egne" Det er jo piss, du ANER ikke hva du prater om. Homofili er en legning, akkurat som at du blir tiltrukket av jenter (eller hva annet du skulle like...), blir homofile tiltrukket av gutter. Personlig er jeg mot homofili, dog det er intet man kan gjøre med det.Men jeg lurer på om man er _bare_ interessert i eget skjønn om man er homo, jeg kan egentlig ikke tenke meg homofile som ikke er interesserte i det andre skjønn _punktum_ Er man homo, så er man homo. Ergo, man er interessert i sitt eget "skjønn" (eller "kjønn", som vi andre liker å kalle det...). Er man interessert i begge kjønn, kaller det bifili. jeg kan egentlig ikke tenke meg homofile som ikke er interesserte i det andre skjønn Haha! Det blir som å si at man ikke kan tenke seg en neger som er mørk i huden... Endret 13. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 tror det er på tide du kommer ut av hiet ditt jeg felzius Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (Merk: ikke alle homofile menn har analsex, dette ble ihvertfall sagt av medisiner studentene som var på skolen for et par år tilbake heh). Jepp, det har jeg sett homser som sier også. Antar det at det sikkert ikke føles så gullende rent for dem heller. Men, på den andre siden har det blitt sagt at det faktisk er færre bakterier når en driver med analsex enn når en driver med oralsex. Lenke til kommentar
Horror Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (Merk: ikke alle homofile menn har analsex, dette ble ihvertfall sagt av medisiner studentene som var på skolen for et par år tilbake heh). Jepp, det har jeg sett homser som sier også. Antar det at det sikkert ikke føles så gullende rent for dem heller. Men, på den andre siden har det blitt sagt at det faktisk er færre bakterier når en driver med analsex enn når en driver med oralsex. Så det VÆRSTE med homofili, er anal sex?? Hva med alle hetrofile, som har anal sex? Det er jo ikke akkurat uvanlig det. Horror. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jeg sa ingenting om hva som er værst Horror... jeg bare kom med et knippe fakta. Jeg synes homofili er helt greit og de kan få adoptere barn og gjøre akkurat som de ellers vil. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 I am 73% addicted to Counterstrike... Sier det meste? Men noe må jo ha gått alvorlig galt når menn tiltrekkes av menn, og kvinner tiltrekkes av kvinner!? HalTan: Det kommer som en stor overraskelse på meg, at så mye som 10-12% er homser... Med andre ord har jeg to homser i klassen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå