Gå til innhold

Homofili

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gelmte å fortelle hvorfor jeg skrev "så lenge de ikke er nær rævva mi er de ok for meg". Dette er fordi jeg kjenner til bare en homofil der jeg bor. Mannen har prestert å sex med en tilbakestående person som han hadde ansvaret for. Dette synes jeg er lit feil. Jeg sier ikke at alle homofile gjør det samme, tvert i mot.

Denne homofile mannen gjør sikkert ikke den samme feilen igjenn. Jeg har respekt for alle homofile.... som med alle, men som sagt "så lenge de ikke er nær rævva mi er de ok for meg".

Lenke til kommentar

Det er da like mange hetrofile som forgriper seg på personer de har ansvaret for. Homofile er som hetrofile, det finnes voldtektsmenn både blant homofile og hetrofile. Du vil vel heller ikke bli voldtatt av ei hetrofil dame kan jeg tenke meg, men det er bare homofile du kun respekterer om de ikke voldtar deg.

Lenke til kommentar

Jeg forstår hva du mener.... Du har sikkert også rett når du sier at det fins også like mange hetrofile som forgriper deg på mennesker de har ansvaret for....

Ang. det med om jeg ville ha blitt voldtatt av ei dame eller en mann- selfølgelig ei dame. Siden jeg er en hetroseksuell gutt!!

Jeg respekterer ikke mennesker som forgriper seg på andre mennesker uansett kjønn!!

Lenke til kommentar
Menneh.. Det finnes da griser som sikler på jenter (ikke da snakk om barn) og på den måten "utnytter" dem? Hva med gutter som sitter og runker til et bilde av en filmstjerne eller en eller annen modell?

Jeg synes ikke det nødvendigvis er greit, men slik er det med seksualdrifter. Man kan ikke styre dem som man vil.

Det er forskjell på å ha masse "YF's" og tenne på de (uten at de ANER hva som skjer), og å se på porr osv. En person i offentlig lys "ber" om det, og er i dette tilfellet VOKSEN. Det er noe HELT annet når personen blir din "venn", kun for å utnytte det at du f.eks går i bar overkropp på stranda (og den utnyttede er fremdeles 10 år...) LES den artikkelen, du.

Lenke til kommentar
Skal komme med min mening da :D

Jeg har ikke noe i mot homofile. Jeg forstår fakisk hvorfor andre mennesker vil velge å leve et slikt liv. Men det er en teori jeg har allltid hatt "så lenge de ikke er nær rævva mi er de ok for meg"

Så lenge de ikke voldtar deg så er det helt greit, liksom? Har du samme synet på stygge damer? Så lenge de ikke voldtar deg så er det helt greit?

Du sammenligner homofile med stygge damer?

Det var en rar metafor..

De homofile jeg har kommet over har ikke vært stygg.

Lenke til kommentar

Tror ikke du oppfattet poenget mitt, nemlig at Tha Sims legger til at han synes homofile er helt greit så lenge de ikke voldtar ham. Hvorfor sier han det igrunn?

Angående kastrering av pedofile så vil ikke det svekke sexlysten deres så vidt jeg vet. En kastrert mann vil ikke få svekket sexlyst. Skal dette fungere må du påvise pedofili før mannen er kjønnsmoden og kastrere ham da.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe i mot homofile. Jeg forstår fakisk hvorfor andre mennesker vil velge å leve et slikt liv. Men det er en teori jeg har allltid hatt "så lenge de ikke er nær rævva mi er de ok for meg"

Så lenge de ikke voldtar deg så er det helt greit, liksom? Har du samme synet på stygge damer? Så lenge de ikke voldtar deg så er det helt greit?

Det var en rar metafor..

En sammenligning er ikke det samme som en metafor.

Som olsen her sier, det hjelper ikke å kastrere en pedofil.

Lenke til kommentar
Tror ikke du oppfattet poenget mitt, nemlig at Tha Sims legger til at han synes homofile er helt greit så lenge de ikke voldtar ham. Hvorfor sier han det igrunn?

Angående kastrering av pedofile så vil ikke det svekke sexlysten deres så vidt jeg vet. En kastrert mann vil ikke få svekket sexlyst. Skal dette fungere må du påvise pedofili før mannen er kjønnsmoden og kastrere ham da.

Du kan kjemisk kastrere de, da slutter kroppen å produsere hormoner som driver sexlysten. Men per dags dato må de ville dette selv for at det skal gjøres. Det er det faktisk en god del som har gjort også, fordi de vet at det de utsetter barna for ikke er riktig, men de klarer ikke å styre seg.

Lenke til kommentar

Det var en rar metafor..

Nei.... det har jeg ikke sagt! Jeg har ikke nevn stygge damer en gang! Les da mann!

Lenke til kommentar

Det var en rar metafor..

En sammenligning er ikke det samme som en metafor.

Som olsen her sier, det hjelper ikke å kastrere en pedofil.

Jeg er klar over det! En metafor er det samme som et bildet på en ting :) ..

Jeg har heller ikke SAMMENLIGNET homofile med stygge damer....

Jeg quoter mef selv, så får dere tolke det som dere vill

Skal komme med min mening da 

Jeg synes at vi skal akkseptere alle mennesker så lenge de ikke oppførere seg som idioter, dvs. folk som ikke eier sympati eller folkeskikk. Jeg tror ikke de homofile er noe mer idioter enn oss hetrofile.

Edit: Skrivefeil 

Lenke til kommentar
Går folk rundt og tror homofile er gale sexdyr.

Nå er det en gang sånn at homofile generellt er langt mer seksuellt aktive, er mer ekstreme, og har langt flere partnere. Vitenskapelige forsøk har også vist at homofile er svært seksuellt aggressive. Så gale sexdyr er kanskje nærmere sannheten enn du tror.

Lenke til kommentar
Går folk rundt og tror homofile er gale sexdyr.

Nå er det en gang sånn at homofile generellt er langt mer seksuellt aktive, er mer ekstreme, og har langt flere partnere. Vitenskapelige forsøk har også vist at homofile er svært seksuellt aggressive. Så gale sexdyr er kanskje nærmere sannheten enn du tror.

Der sa du det :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...