Gå til innhold

Homofili

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det er helt greit jeg. Hadde også vært litt morsomt om en annen gutt hadde prøvd å sjekke meg opp. :p

Homofili. Jeg bryr meg ikke, folk må få lov å gjøre hva de nå enn vil. Forøvrig har jeg blitt sjekket opp av homser to eller tre ganger (den ene er jeg ikke sikker på om var sjekking eller noe annet).

Jeg sa det enkelt at nei, jeg er verken bifil, biseksuell eller homofil, så du bør kanskje vurdere å bruke tiden din på andre potensielle mennesker. Lykke til.

Har du hørt på makan? De gav seg, og ikke ble jeg overfalt i en mørk bergens-bakgate og voldtatt hardt senere heller. Sett slikt da? Dette må vel være et mirakel?

For å være seriøs, det å bli sjekket opp synes jeg var litt kjekt jeg, ikke fordi jeg håpte å få så mye utav det, men for det faktum at det var noen som fant meg tiltalende nok til å gidde å bruke tid på meg. Bare så synd at jeg ikke svinger den veien.

Den holdningen som flere (ikke bare her inne, men overalt i samfunnet) har om at homofile handlinger mellom menn er ekkelt, mens det er sexy mellom damer, har jeg vansker for å forstå. Det er like mye homofili er det ikke? Eneste er vel at siden damer som regel er penere enn menn rent estetisk sett så blir det dobbeltpent.

For ordens skyld, jeg kjenner ingen mannlige homofile personlig, en venninne av meg har en kamerat som er homofil, så jeg har da hilst på han. Jeg kjenner flere lesbiske par, samt både bifile og biseksuelle menn og kvinner. Det er ingen fellestrekk imellom noen av disse, ihvertfall ikke som er åpenbare for meg. De er like forskjellige som andre mennesker er.

Jeg har og en kamerat som liker å bli tatt bakfra med strap-on av damen sin, men dette gjør han ikke til homofil for det om. Dessuten vet jeg (fra diskusjonsfora rundtom på det store internettet) at renheklet analsex slett ikke er det homser gjør oftest. Det finnes visstnok så UTROLIG mange andre muligheter. Så det burde vel være åpenbart at homser ikke bare ønsker å få fylt endetarmen sin med mannelem, men faktisk kan føle noe for dette andre mennesket? (ja jeg vet, mange grisete mentale bilder her nå)

Dernest ser jeg mange som sier det at de har ingenting mot homofili, men de liker ikke at menn kliner på gaten. Et fellestrekk for dem alle er at om de blir litt presset på dette temaet innrømmer de at de faktisk aldri har sett noe slikt selv.

Personlig synes jeg det er like avskyelig at noen viser felles affeksjon, uavhengig av hvem eller hva de gjør det med. Menn som råkliner med damer midt i byens gater er like vemmelig som om to menn gjør det samme. Det er nå min mening.

Til sist, transvestitter. Det ble såvidt nevnt i denne tråden at Transvestitter ikke er menn i dameklær. Vel, den generelle konsensus på nettet er følgende båser

Alle disse fra et maskulint ståsted

Transvestitt - Mann som får seksuell reaksjon på å kle seg opp i dameklær. Han blir rett og slett litt opphisset av dette

Transseksuell - Mann som føler seg som en kvinne fanget i mannskropp, og tar operasjon for å gjøre noe med det. Det er forøvrig slike som blir kalt for shemales. Dette er på punktet etter de har gått på hormoner, men FØR de har tatt den store operasjonen.

Crossdresser (vanskelig å finne godt norsk på dette, krysskleder kanskje, men det høres litt kunstig ut) - Mann som liker å kle seg i feminine klær, og føler seg vel i kjoler, strømper og sminke. Ofte heteroseksuelle familiefedre. Slett alldeles ikke nødvendigvis noe seksuelt med dette, selv om det kan kombineres med en form for transvestittisme.

Dragqueen - Nesten utelukkende homofile menn som doller seg opp i all verdens overdådig kvinnebekledning. Store mengder sminke, mye mere enn noen av de andre eller noen kvinne kunne tenkt seg å iføre seg. Blir ofte brukt i show-sammenheng, der de f.eks. kan mime og danse til spesielle sanger, så som klisjeen med ABBA.

Lenke til kommentar

Skal jeg våge meg ut på dypt "offtopic" her da.

Hva med pedofile? Nekrofile? osv osv. Det er jo legninger på lik linje med hetrofili og homofili. Hvorfor dømmer vi dem så hardt da? Spesilet pedofile. Tror de flest her vil si at de føler sterkt avsky mot dem. Greit nok, barn kan ikke gjøre motstand, ikke døde mennekser heller for den del. Ikke sikkert alle barn sier nei heller hvis de fikk muligheten heller....

Lenke til kommentar

Hva med pedofile? Nekrofile? osv osv. Det er jo legninger på lik linje med hetrofili og homofili. Hvorfor dømmer vi dem så hardt da? Spesilet pedofile. Tror de flest her vil si at de føler sterkt avsky mot dem. Greit nok, barn kan ikke gjøre motstand, ikke døde mennekser heller for den del. Ikke sikkert alle barn sier nei heller hvis de fikk muligheten heller....

Faktisk kjenner jeg to pederaster. En er ok, en annen stokk dum. Og skal jeg være helt ærlig så er pedofili en "naturlig" legning på lik linje med enhver annen legning. Det er ikke sånn for de fleste at de bestemmer seg for å være pedo, er det vel? Det er bare slik de er. Problemet her er enkelte og greit det at unger kan få senskader av seksuell omgang med voksne, og de er heller ikke såpass oppvakte at de helt kan tenke over konsekvensene av sine valg.

Det er klart at om onkel Jaffis(navnet er valgt med vilje, har med noe greier ute på Sotra å gjøre) sier til lille Fjodor (navn valgt tilfeldig) at "skal vi leke tog og tunnel" så vil Fjodor kanskje si ja. Kanskje spør onkel Jaffis om lille Fjodor kunne tenkt seg å varme "pilten" hans. Og vesle Fjodor sier kanskje ja. Når barn blir en 12-14 år gamle så begynner de å vurdere å opponere, og da kan det hende at lille Sissy blir med en fremmed ungdom for gøy i sengehalmen. Tross alt, slikt gjør de jo på TV. Lille Sissy evner fremdeles ikke det å se forskjell på voksen- og barnehygge. Selv om hun tror noe annet.

Dessuten har mange et utrolig beskyttende forhold til barn på en generell basis, grunnet det faktum at de har selv fått barn. Derfor reagerer folk ekstra hardt. Nekrofili bryr jeg meg ikke i det hele tatt om. Om noen føler for å ha seksuell omgang med et lik så Gud velsigne dem. Problemet her er at moralen til folk sier at de døde skal få hvile i fred og uforstyrret, tross alt så er de som regel folk de har et nært forhold til. Og at noen skal stikke lemmet sitt inn i gamle bestemor er for mange likestilt med om de hadde kappet hodet av gamle bestemor.

Jeg personlig har vansker for å se hva folk ser i deres seksuelle objekter. Jeg kommer aldri til å forstå hvordan en dame kan bli forelsket i en fyr, da menn er stygge verktøy, mens damer er mere som kunst. På samme måte har jeg problem med å skjønne hva enkelte menn ser i andre menn, eller en mann ser som gjør at han blir opphisset av et barn, dyr eller lik. Jeg evner heller ikke forstå grunnlaget for BDSM eller transvestittisme selv om jeg har en dragning mot begge deler selv.

Men, jeg sier det på denne måten. Selv i det seksuelle liv gjelder Kardemommeloven. "En skal være snill og grei, og ellers kan man gjøre som man vil", eller i oversatt variant "En kan gjøre hva en vil så lenge en ikke skader andre, uten at de selv er voksne nok til å kunne ta den avgjørelsen selv"

Lenke til kommentar

Hva med pedofile? Nekrofile? osv osv. Det er jo legninger på lik linje med hetrofili og homofili.

Så du syns at det å ha seg med et voksent, samtykkende menneske av samme kjønn, og å harve over en liten gutt på 4 år er det samme?

Pedofili og homofili paa lik linje?

Maa da vaere klar over ikke bare de etiske og moralske grensene som krysses i pedofili.

Et barn har da ikke samme oppfatning og doemmekraft som en voksen, for ikke aa snakke om overgrep og psykiske senskader.

Det er ikke legninger paa lik linje etter min mening det nei.

Lenke til kommentar

Henviser til denne artikkelen på SomethingAwful: http://www.somethingawful.com/articles.php?a=2140 ADVARER mot sterke skildringer av smågutter på seksuellt og for det fleste smakløst vis. Men likevel, verdt en titt for å få litt innsikt i hva noen av disse mennene tenker.

Mitt problem med _enkelte_ pedofile er ikke dere tanker og seksuelle tenning på smågutter/jenter whatever. "Din tanke er fri", var det en gang en utrolig cheesy, morealistisk barnesang som sa, men det er likefullt sant. Også har vi de som praktiserer, det er NATURLIGVIS ikke akseptabelt på noen måte. Det er kriminell utnyttelse av barn som man ødelegger for livet ved å legge deres voksne seksuelle liv i ruiner og alt annet voldtekt fører med seg. Huff. Alikevel har vi en stor fraksjon av de pedofile, de passivt praktiserende, som er i "gråsonen", men ikke nok på den gode siden, i mine øyne. Dette er eldre menn/kvinner (stort sett menn) som har opptil flere "YF's" (hence forkortelsen for "boyfriend" - BF - bare med YOUNG istedet ... *spy*). De kan være lærere, bekjente av familien, naboer, bestefedre, onkler, fettere, FEDRE eller andre. Dette er mennesker som menger seg med unge gutter/jenter (stort sett gutter) og får en seksuell tenning av dette, uten at den respektivte "YF" vet hva som _EGENTLIG_ foregår, den pedofiles motiv med det hele. Dette er ikke nødvendigvis folk som har sex med barn, men de utnytter et hvert samvær med barn til sin egen seksuelle tenning. Ikke nok med det, neida, de har sine egne nettfora (som beskrevet i SA-artikkelen) der de DISKUTERER dette og utveksler sine erfaringer med unge gutter, kvalmt. Det store spørsmålet: er dette seksuell utnyttelse, eller er det "greit", fordi det blir med tanken? Slev mener jeg det er utnyttelse, men vil gjerne ha dine synspunkter.

:) og *spy* ...

Lenke til kommentar

Hm.. boybliss var jammen åpen for allmuen igjen.

What do you fear more about being a boylover?

a) is not a problem

b) Here there is a little bit of a problem.

Socitey society society.

Why they dont just 'leave us alone'

Being a boylover is not a bad thing, infact the parents should learn from us about how to take care of children.

Joda..

Lenke til kommentar

Menneh.. Det finnes da griser som sikler på jenter (ikke da snakk om barn) og på den måten "utnytter" dem? Hva med gutter som sitter og runker til et bilde av en filmstjerne eller en eller annen modell?

Jeg synes ikke det nødvendigvis er greit, men slik er det med seksualdrifter. Man kan ikke styre dem som man vil.

Lenke til kommentar

Skal komme med min mening da :D

Jeg har ikke noe i mot homofile. Jeg forstår fakisk hvorfor andre mennesker vil velge å leve et slikt liv. Men det er en teori jeg har allltid hatt "så lenge de ikke er nær rævva mi er de ok for meg"

Jeg synes at vi skal akkseptere alle mennesker så lenge de ikke oppførere seg som idioter, dvs. folk som ikke eier sympati eller folkeskikk. Jeg tror ikke de homofile er noe mer idioter enn oss hetrofile.

Edit: Skrivefeil :D

Endret av Tha sims
Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe i mot homofile. Jeg forstår fakisk hvorfor andre mennesker vil velge å leve et slikt liv. Men det er en teori jeg har allltid hatt "så lenge de ikke er nær rævva mi er de ok for meg"

Så lenge de ikke voldtar deg så er det helt greit, liksom? Har du samme synet på stygge damer? Så lenge de ikke voldtar deg så er det helt greit?

Lenke til kommentar

Så lenge de ikke voldtar deg så er det helt greit, liksom? Har du samme synet på stygge damer? Så lenge de ikke voldtar deg så er det helt greit?

Det var ment som en metafor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...