Killerzevs Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg tenner ikke på guttesex jeg heller, og derfor går jeg heller ikke rundt og tenker på det heller. Ikke jeg heller, men ser du at to gutter står å kliner så tenker du vel automatisk på det? (har ikke sett det altså) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Og så om man tenker på det,... Hvis du ser to gamle personer stå å kline, ser du da de for deg ha sex? Jeg tror ikke du tenner på to 80 åringer som har sex, skal vi forby det? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg tenner ikke på guttesex jeg heller, og derfor går jeg heller ikke rundt og tenker på det heller. Ikke jeg heller, men ser du at to gutter står å kliner så tenker du vel automatisk på det? (har ikke sett det altså) Jeg bruker ikke å stå å se på at to gutter eller to jenter kliner, heller ikke en gutt og en jente som kliner. Om jeg ser to personer som kliner så ser jeg ikke for meg de to i heftig sengelek. Parantesen din svarer vel igrunn på hvorfor du er homofob. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg bruker ikke å stå å se på at to gutter eller to jenter kliner, heller ikke en gutt og en jente som kliner. Om jeg ser to personer som kliner så ser jeg ikke for meg de to i heftig sengelek. Ikke jeg heller det, men det er til å spy av. DE ER SJUKE I HUGGU SITT!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Fordi du synes det er ekkelt? Trollefaen Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Fordi du synes det er ekkelt? Trollefaen Det er da ekkelt da..... Synest du at det er fint???????? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det er fint at to mennesker elsker hverandre ja... Og så om man tenker på det,... Hvis du ser to gamle personer stå å kline, ser du da de for deg ha sex? Jeg tror ikke du tenner på to 80 åringer som har sex, skal vi forby det? Kan du svare på det? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Fordi du synes det er ekkelt? Trollefaen Det er da ekkelt da..... Synest du at det er fint???????? Fint? Jeg synes ikke det er ekkelt med to gutter som kliner, holder hender, kysser og nyter kjærligheten. Kjærlighet er vakkert. Men, er folk syke i hodet sitt fordi de gjør ting som du synes er ekkelt? trollefaen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Fordi du synes det er ekkelt? Trollefaen Det er da ekkelt da..... Synest du at det er fint???????? Jeg synes ikke det er fint at to stygge folk har sex heller, men det plager meg ikke fordi jeg har ingenting med det. Det er en ting som er privat mellom disse to personene, og jeg kunne ikke brydd meg mindre. Når det gjelder hetero gutter å bli sjekket opp av homofile - hva er problemet? Jeg liker ikke å bli sjekket opp av stygge ekle innpåslitne gutter heller, men jeg sier ikke at de har en sykdom fordi om. De homofile tar sikkert i det minste et hint når du svarer at du er er heterofil. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Eg var på vorspiel forrige dagen med 2 homser som søsteren til kompisen min hadde invitert. Det morsome er at han ene homsen var en gammel venn fra ett sted vi bodde i for over 10år siden. Anyways oppvokst med foreldre som ikke like homser så har eg alltid vært homofob egentlig men det morsome er at eg faktisk syns de var greie. Vi hadde det hyggelig den kvelden og fikk meg til å tenke at all den fordommen eg har/hadde egentlig ikke var mine egne. Han ene var ganske så femi da og det var jo litt morsomt men det er hannes greie. Eg er 200% heteroseksuell og kunne aldri hatt sex med en fyr bare så det er sagt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Lurer egentlig på hvorfor det stort sett er en gutteting å være homofob.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 vel, jenter er vel på fronten med oppdatert etikk. Når de tok likestillingen, så tok de hele pakke i samme slengen... Eg sier det igjen, homofober tenker med skrittet. Lenke til kommentar
mberger Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Sjekk ut denne låta av Gatas Parlament, den sier det meste som er å si i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 mberger, tenkte faktisk at jeg skulle dra den fram selv... Lenke til kommentar
kenny Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Ser heller ikke problemet med homser. Forstår hvordan noen er usikkre på egen legning og redd for det som er annleis. "Kanskje smitter de meg også, kanskje blir jeg annleis." Da kan det være vanskelig å innse at det faktisk er du og ikke de som har et problem. At folk er forskjellige er faktisk den aller viktigste egenskapen vi har. Spanderer øl gjør de også. Uansett, mer damer på meg. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Kanskje det sitter i genene fra gamle tider? Altså hvis alle menn skulle være homser så hadde jo menneskeheten vært gone. Det mye rart som forsatt ligger i genene våres. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hvis alle kvinner var lesbiske ville også menneskeheten vært gone. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) La meg spørre før jeg uttaler meg sterkt:Er det noen homofile på forumet? Statistisk sett 10-12%. "Killerzevs": voks opp. Super Mario: der ser du, det er ingen grunn til å ha noe imot noen, bare fordi de har en annen seksuell legning. Endret 7. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Altså hvis alle menn skulle være homser så hadde jo menneskeheten vært gone. Totalt irrelevant. Alle menn er ikke homofile, og kommer aldri til å bli det. Eg er 200% heteroseksuell og kunne aldri hatt sex med en fyr bare så det er sagt. Hvorfor dette behovet for å påpeke at du absolutt, på ingen måte er homofil? Slapp av, ta deg en bolle. Hva så om noen skulle tro at du er homo? Big effings deal. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hehe, vittig post Hva om en kamerat hadde stått frem og sagt han var bifil/homofil, ville det forandret hvordan man så på han eller ville han forsatt vært den samme kameraten han var før han stod frem..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå