Killerzevs Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Slående god argumentasjon, må jeg si. (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11) Takk takk. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det er ikke en smittsom sykdom da.Tror ikke at du blir "piggere" av sykdommen. Det andre vet du vel svaret på????????????? Ok, hva slags sykdom er det, da? Er det en medfødt sykdom? Er bifile bare litt syke? Kan folk bli friske igjen? Hjelper penicillin? "Det andre" vet jeg ikke svaret på, nei. Det er du som kommer med molbo-uttalelser, og det er du som argumentere hvorfor. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Alle sykdommer har ett opphav, hva er homofilis opphav (er det komt fra dyr, lab. forsøk som slo feil?). Og alle sykdommer kan forklares med genfeil, virus, bakterier ol., hva er gale med folk som er homofile? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Kanskje det er seksuellt overførbart? Lenke til kommentar
Decline Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hadde adam omgang med apene siden vi stammer derfra? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Skjønner ikke problemet med å bli sjekket opp av homofile. Helvete da, er ikke værre enn å si, "sorry, jeg puler damer." Jeg har en homofil kamerat, grei kar. I fylla skjer det at vi "tulleflørter", kan ikke si jeg føler meg krenket på noen slags måte Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Kanskje de er redd for at de utstråler homofili, og kanskje DE fine bærtene også ser denne auraen og ikke engang vurderer å skjenke ham et andre blikk. OH NOES! Lenke til kommentar
mberger Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Mao, jeg respekterer homofile så lenge de respekterer at jeg ikke liker det, og syns det er rett og slett tull. Hvis du synes homofili er tull så kan du ikke påstå at du respekterer det. For mange mennesker er det bokstavelig talt dødelig alvor, tenk over det. Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Ikkje en slik sjukdom. Er du homo, så er du sjuk i hugu. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 En ting jeg alltid har lurt på, er hvorfor gutter alltid tror at homofile har lyst til å sjekke dem opp. Hva får folk egentlig til å tro at homofile er halveis voldtektsmenn som tar alt de kommer over? Hva får folk til å tro at alt homofile tenker på er å kjøre k*uken opp i rumpen til andre gutter? Etter å ha studert dette på avstand en god stund, vil jeg legge frem hva jeg tror er svaret: UVITENHET og DÅRESKAP Min erfaring er at homofile er MER mennesklige og MINDRE hulemenn med en sosial intellegens lik 0 enn andre menn. De har ofte bedre smak, utgjør bedre venner, og har bedre forståelse for andres følelser og tanker. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Kanskje det er seksuellt overførbart? Kanskje det....... Vil ikke prøve det i allefall..... Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 La meg spørre før jeg uttaler meg sterkt: Er det noen homofile på forumet? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Med de holdningene som enkelte her har, er det ikke sikkert homofile personer har lyst å gå ut med det her. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 La meg spørre før jeg uttaler meg sterkt:Er det noen homofile på forumet? Jeg skulle nesten ønske jeg var homo når jeg ser holdningene enkelte har. Da skulle jeg torturert deg ved å binde deg fast til senga og pule kompisen min i ræva i fotenden av senga! muhahahaha! Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 La meg spørre før jeg uttaler meg sterkt:Er det noen homofile på forumet? Jeg skulle nesten ønske jeg var homo når jeg ser holdningene enkelte har. Da skulle jeg torturert deg ved å binde deg fast til senga og pule kompisen min i ræva i fotenden av senga! muhahahaha! ja vel.... Tror du det har villet gjort oss til å forandre mening??? Homser Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 La meg spørre før jeg uttaler meg sterkt:Er det noen homofile på forumet? Jeg skulle nesten ønske jeg var homo når jeg ser holdningene enkelte har. Da skulle jeg torturert deg ved å binde deg fast til senga og pule kompisen min i ræva i fotenden av senga! muhahahaha! ja vel.... Tror du det har villet gjort oss til å forandre mening??? Homser Nei, men du ville blitt torturert, og det er poenget. Hvorfor har du ett problem med homofile? Klarer du å argumentere for homofobien din? Lenke til kommentar
{RS} Alterian [ChK] Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Umodne unger Helt enig!! Homofili er helt OK for meg, bare det ikke går utover meg... *Elsker DAMER* Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Hvorfor har du ett problem med homofile? Klarer du å argumentere for homofobien din? Jeg er ikke akkurat homofob, men liker ikke tanken på at det er folk som er homser. De er som Riotguy sa at de ar sjuke i huggu sitt. Endret 7. mai 2004 av Killerzevs Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hvorfor har du ett problem med homofile? Klarer du å argumentere for homofobien din? Jeg er ikke akkurat homofob, men liker ikke tanken på at det er folk som er homser. De er som Riotguy sa at de ar sjuke i huggu sitt. Jeg tenner ikke på guttesex jeg heller, og derfor går jeg heller ikke rundt og tenker på det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå