Gå til innhold

Homofili

Anbefalte innlegg

Dra hodet ditt ut av 1800 tallet kom deg inn i 1900 tallet, helst 2000 tallet...

Hva F*** mener du med det?

Homofili er en sykdom uansett hvilket år vi er i! :dontgetit::roll:

At homofili var en sykdom var noe "forskere" trodde på 1800 tallet.

Forøvrig mente de og at svarte folk var underutviklende og at de var ingeting galt med å bruke svarte som slaver? Du synes vel det stemmer i år 2000 og du.. :ermm:

Ja, men lesbiske er som et helt annet slag det.

Verre er det med to gutter..........

Feil, lesbiske er akkurat samme slag. Det virker som du baserer moral din på skrittet i stedet for hodet!

Ikke bland slike svake dyriske idiotiske instikter inn i moral og etikk!

Du har en helt tragisk dobbelt moral! :wallbash:

Hvor gammel er du? 14?

Snakk om å bæsje seg selv på leggen.

Alder er ikke argument...

Men han bæsja på leggen ja...

Det at vi i det hele tatt må diskutere homofili er en tragedie.

:yes:

Denne diskusjonen er like akutell å diskutere som om jøder eller svarte er verdt like mye som andre mennesker...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg PERSONLIG er imot homofili, men i ett samfunn med så mange forskjellige mennesker, trosretninger og ja... Så må det jo til en viss grad tillates. Men folk må få det rett inn i hodet at det IKKE er naturlig og det MÅ settes visse grenser..!!

Fysj og fy! La oss forby kristendommen! Det er UNATURLIG!

:roll:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Hvor gammel er du? 14?

Snakk om å bæsje seg selv på leggen.

Hva f*** har alderen med dette å gjøre da?????

Drit deg på leggen selv

Er du 2 år eller noe?

Alderen har alt og si.

"Behold: The wisdom of a 14-year old!" :D

Jeg har lite imot fjortisser, men hver gang dere uttaler dere om saker som f.eks. dette eller andre samfunnsrelaterte spørsmål henter jeg frem popcorn og cola. Det er så morro å lese hva fjortissene finner på å tenke :)

Nei, du bærer preg av å være 14år, det er veldig mye du ikke har forstått enda og som de aller fleste andre 14åringer har du veldig mye å lære når det gjelder f.eks. menneskesyn. Det kommer nok av seg selv.

Lenke til kommentar

Om du er 14 år og har saklige synspunkter og faktisk kan argumentere for deg er jeg utrolig imponert. Er du 14 år og prater piss basert på generelle "ungdomsskoleholdninger" ("homse" er skjellsord m.m) mister jeg respekten for deg og tar deg ikke veldig seriøst i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Om du er 14 år og har saklige synspunkter og faktisk kan argumentere for deg er jeg utrolig imponert. Er du 14 år og prater piss basert på generelle "ungdomsskoleholdninger" ("homse" er skjellsord m.m) mister jeg respekten for deg og tar deg ikke veldig seriøst i det hele tatt.

Er 16 år jeg.

Hvorfor akkurat 14 trodde dere??????

Lenke til kommentar
Homofili er en sykdom sier nå jeg... :dontgetit:

Nå, kom med dine meninger, "Fonzie"..:p

Dra hodet ditt ut av 1800 tallet kom deg inn i 1900 tallet, helst 2000 tallet...

Hva F*** mener du med det?

Homofili er en sykdom uansett hvilket år vi er i! :dontgetit::roll:

Homofili er ikke en sykdom, homofili er en legning.

homofil,  person som har erotiske følelser for personer av sitt eget kjønn.

Kreft, derimot ...

kreft,  cancer, fellesbet. på sykdommer hvor symptomene skyldes at en svulst, tumor, vokser pga. endringer i cellens arveanlegg, DNA.
Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Fordi du snakker "fjortiss-preik". Også kjent som barnslige standpunkter og argumentasjon i samme bane.

Hva mener du med "fjortis preik"?

Hvor har jeg snakket "fjortis preik"?

^^ Hvorfor kvalifiserer dette til barnslig synspunkt? Det viser at din vegring mot homofile grunner i at du personlig synes det er "ekkelt", SO WHAT? Hvorfor skal DU bry deg om hva ANDRE driver med, så lenge det ikek skader deg? :roll:

Like syke er de alikevel selv om vi er i 2004 her.

Å påstå at homofili er en SYKDOM viser hvor langt på jordet innsikten din i temaet er...

Hva f*** har alderen med dette å gjøre da?????

Drit deg på leggen selv

Er du 2 år eller noe?

Manglende selvinnsikt og sinnsykt tåpelig mot"argument". (og ja, kommentaren du ble stilt ovenfor var ikke helt rettferdig den heller, det skal du ha...)

?????? ........... !!!!!!!!

Dårlig tegnbruk, fjoritssyndrom nummer 1.

Sorry om dette virker "frekt", men du ba strengt tatt om det. :)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Homofile folk respekterer jeg, så lenge de respekterer at de skal holde seg på goood avstand vekk fra meg. :)

(tenker på å tulleflørte, og sjekke opp osv..det har ikke skjedd, men hvis det skjer klikker jeg i vinkel)

Mao, jeg respekterer homofile så lenge de respekterer at jeg ikke liker det, og syns det er rett og slett tull.

Lenke til kommentar

^^ Hvorfor kvalifiserer dette til barnslig synspunkt? Det viser at din vegring mot homofile grunner i at du personlig synes det er "ekkelt", SO WHAT? Hvorfor skal DU bry deg om hva ANDRE driver med, så lenge det ikek skader deg? :roll:

Like syke er de alikevel selv om vi er i 2004 her.

Å påstå at homofili er en SYKDOM viser hvor langt på jordet innsikten din i temaet er...

Sorry om dette virker "frekt", men du ba strengt tatt om det. :)

For det første er dette en post som handler om akkuratt våre MENINGER.

Jeg synest at det er en slags sykdom, og det kan ikke du si noe annet om.

Kan vi slutte quotingen nå??????????????

Lenke til kommentar
Homofile folk respekterer jeg, så lenge de respekterer at de skal holde seg på goood avstand vekk fra meg.  :)

(tenker på å tulleflørte, og sjekke opp osv..det har ikke skjedd, men hvis det skjer klikker jeg i vinkel)

Mao, jeg respekterer homofile så lenge de respekterer at jeg ikke liker det, og syns det er rett og slett tull.

Det er da strengt tatt ikke verre enn å si nei, jeg er ikke homofil? Virker forresten som om mange gutter/menn tror de er sexobjekter for alle homofile, eller noe sånt, de er jo så forbanna redd for å bli sjekka opp.

Boy2star: sant nok, sant nok.

For det første er dette en post som handler om akkuratt våre MENINGER.

Nettopp, og å diskutere de. Om jeg mener dine meninger er helt på trynet, så har jeg all min rett til å forkynne det.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Jeg synest at det er en slags sykdom, og det kan ikke du si noe annet om.

Ok, kan du argumentere for denne påstanden her, da? Hvorfor er homofili en sykdom? Er det smittsomt? Føler man seg lite pigg etter man har fått homofili? Hvorfor er det "digg" med kvinnelige homofile, men ekkelt med mannlige?

Lenke til kommentar

Ok, kan du argumentere for denne påstanden her, da? Hvorfor er homofili en sykdom? Er det smittsomt? Føler man seg lite pigg etter man har fått homofili? Hvorfor er det "digg" med kvinnelige homofile, men ekkelt med mannlige?

Det er ikke en smittsom sykdom da.

Tror ikke at du blir "piggere" av sykdommen.

Det andre vet du vel svaret på?????????????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...