Suppelars2k Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hadde man sluppet militæret ved å være homo, hadde jeg stilt opp på sesjon og lagt an på legen. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Så på 60 minutes at USA har et don't ask, don't tell-prinsipp når det gjelder homser i militæret. Hva det betyr forklarer seg selv. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Afseth: Det er da en god regel og forumskikk, at man alltid leser tråden før man poster i den (med mindre det er en telletråd). Ja, men ikke alle leser gjennom 25 sider før de poster. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Så hva kommer til å skje med homoen når han får ståpikk i dusjen? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Så hva kommer til å skje med homoen når han får ståpikk i dusjen? Og hvorfor i alle dager skulle da denne homoen få ståpikk i dusjen for? Tror du virkelig at homoer tar alt på to bein som har kuk? Selv om du hadde dusjet med en gjeng stygge kjerringer så ville ikke du fått ståpikk og løpt etter alle sammen som en eller annen kanin? Eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg vil nå tro at jeg hadde fått bennær (ståpikk) om jeg hadde stått i jentedusjen etter gymmen... If you catch my drift Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jeg vil nå tro at jeg hadde fått bennær (ståpikk) om jeg hadde stått i jentedusjen etter gymmen... If you catch my drift Mulig... kanskje bare jeg som hadde blitt litt pinlig berørt av at 20 jenter sto å så på meg i dusjen Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Selv om du hadde dusjet med en gjeng stygge kjerringer så ville ikke du fått ståpikk nei. men det kunne godt hendt at du hadde fått det hvis du hadde stått i en dusj men masse pene kjerringer. Det må jo være en grunn til at de er homoer, ikke sant? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 nei. men det kunne godt hendt at du hadde fått det hvis du hadde stått i en dusj men masse pene kjerringer. Det må jo være en grunn til at de er homoer, ikke sant? Med tanke på at omtrent 10% av Norges befolkning er homo så har jeg enda til gode å se en fyr med ståkuk i dusjen... men men det er kanskje bare meg igjen heh Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 I parallellklassen min så var det en som var åpen homofil. Han dusjet med oss andre etter gymmen. Jeg og andre i klassen la ikke merke til noe stå-pikk eller at han glodde på rompene våre. Men kanskje han var kun en unormal homofil som ikke pulte alt som gikk på to bein. Til de som tror at homofile er sex-kåte 24/7. Hvor mange homofile har dere blitt kjent med? Eller har dere all "fakta" fra filmer som dere har sett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå