chil Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg synes det bør bli forbudt å være anderledes jeg:D Tenk så fint, da hadde vi ikke hatt noen som gjorde andre ting enn oss selv, DA ville verden vært et bra sted IMO:D det er jo akkurat det du står for Red Star, I Komunismen er det i alle fall ikke plass til folk som er andeledes å ikke passer inn blant mengden.. så ikke prøv deg på noe ironi her. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg synes det er veldig unødvendig å gi en lang marsj i teorien om at homofili er grunnet miljø og ikke arv. Det virker som mange gjør det bare av prinsipielle grunner. Bare fordi homofili står sterkere om det er grunnet arv. De fleste begrunner sin holdning til dette med eksempler fra deres egne tanker og erfaringer. Det er jo greit, siden det ikke er noen vitenskapelige fakta på bordet. Men det betyr som sagt at vi ikke må utelukke miljø som grunnen til at homofili oppstår. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Og? Om det så ER miljøpåvirkning, hva har det så med saken å gjøre? Det er ikke slik at barn med homofile foreldre blir homofile, finnes i hvert fall ingen bevis for det. det er jo akkurat det du står for Red Star, I Komunismen er det i alle fall ikke plass til folk som er andeledes å ikke passer inn blant mengden.. Du vet ikke hva kommunisme er. så ikke prøv deg på noe ironi her. Jo. Og poenget han får fram er veldig viktig. Lenke til kommentar
mberger Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg synes det bør bli forbudt å være anderledes jeg:D Tenk så fint, da hadde vi ikke hatt noen som gjorde andre ting enn oss selv, DA ville verden vært et bra sted IMO:D det er jo akkurat det du står for Red Star, I Komunismen er det i alle fall ikke plass til folk som er andeledes å ikke passer inn blant mengden.. Pussig at du sier akkurat det, for av alle jeg kjenner er kommunistene og sosialistene de mest åpne og respektfulle ovenfor andre personer. De som står lenger til høyre har en tendens til mer reaksjonære og "go with the flow you f***ing retard!"-holdninger til individer som skiller seg fra mengden. "Så lenge du gjør som alle oss andre, kan du gjøre som du vil". Så hvorfor er det slik at de som til tider hyler høyest om individets rettigheter, slike som Unge Høyre og FpU, gjør så lite for dem? Mantraene om privat eiendomsrett betyr i utgangspunktet fint lite for mange av oss unge, rett og slett fordi vi ikke har penger, men aksept, og ikke minst respekt, for den man er er veldig viktig. Min erfaring med høyresiden er at det følger med et skummelt sterkt konformitetspress med de folka der, dette gjelder kanskje mest ungdomsgrupperingene. Mens de mer frisinnede ofte er litt mer venstreorienterte. Et eksempel er Karlsøya her i utenfor Tromsø som på mange måter var et slags hippiereservat hvor misfits fra byene slo seg ned og begynte med gårdsdrift mens de fortsatt holdt på med sitt, enten det var islam, rock, punk, hampdyrking, eller harbarka kommunisme. Poenget var at taket her var høyt og man var velkommen som man var, og det er ikke i dette miljøet KrF, H eller Frp drar sine stemmer i den kommunen. og, ja folkens, ta no bare for svarte fæn å godta homofili for det det er, og la det ligge med det. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg synes det bør bli forbudt å være anderledes jeg:D Tenk så fint, da hadde vi ikke hatt noen som gjorde andre ting enn oss selv, DA ville verden vært et bra sted IMO:D det er jo akkurat det du står for Red Star, I Komunismen er det i alle fall ikke plass til folk som er andeledes å ikke passer inn blant mengden.. Pussig at du sier akkurat det, for av alle jeg kjenner er kommunistene og sosialistene de mest åpne og respektfulle ovenfor andre personer. De som står lenger til høyre har en tendens til mer reaksjonære og "go with the flow you f***ing retard!"-holdninger til individer som skiller seg fra mengden. "Så lenge du gjør som alle oss andre, kan du gjøre som du vil". Så hvorfor er det slik at de som til tider hyler høyest om individets rettigheter, slike som Unge Høyre og FpU, gjør så lite for dem? Mantraene om privat eiendomsrett betyr i utgangspunktet fint lite for mange av oss unge, rett og slett fordi vi ikke har penger, men aksept, og ikke minst respekt, for den man er er veldig viktig. Min erfaring med høyresiden er at det følger med et skummelt sterkt konformitetspress med de folka der, dette gjelder kanskje mest ungdomsgrupperingene. Mens de mer frisinnede ofte er litt mer venstreorienterte. Et eksempel er Karlsøya her i utenfor Tromsø som på mange måter var et slags hippiereservat hvor misfits fra byene slo seg ned og begynte med gårdsdrift mens de fortsatt holdt på med sitt, enten det var islam, rock, punk, hampdyrking, eller harbarka kommunisme. Poenget var at taket her var høyt og man var velkommen som man var, og det er ikke i dette miljøet KrF, H eller Frp drar sine stemmer i den kommunen. og, ja folkens, ta no bare for svarte fæn å godta homofili for det det er, og la det ligge med det. Da får det være din erfaring. Min oppfatning er annerledes Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg synes det er veldig unødvendig å gi en lang marsj i teorien om at homofili er grunnet miljø og ikke arv. Det virker som mange gjør det bare av prinsipielle grunner. Bare fordi homofili står sterkere om det er grunnet arv. De fleste begrunner sin holdning til dette med eksempler fra deres egne tanker og erfaringer. Det er jo greit, siden det ikke er noen vitenskapelige fakta på bordet. Men det betyr som sagt at vi ikke må utelukke miljø som grunnen til at homofili oppstår. Jeg er spent på å høre hva slags miljøpåvirkninger du tror kan gjøre folk homofile. Har du noen teorier der? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg er spent på å høre hva slags miljøpåvirkninger du tror kan gjøre folk homofile. Har du noen teorier der? Personlig synes jeg det ville vært mye mer interessant å få høre noen teorier rundt at homofili kommer av arv. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det kan nok være at kommunistene var mer autoritære o.l nå, men alle kommunister jeg har møtt er folk som er radikale, antirasister, "for homofili" osv. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg gjentar meg selv, ingen vet hvorfor man er homofil, dere kan ikke utelukke sykdom, gener, genmanipulasjon, fostervann, miljø osv. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det kan nok være at kommunistene var mer autoritære o.l nå, men alle kommunister jeg har møtt er folk som er radikale, antirasister, "for homofili" osv. Det er fordi kommunistene lurer seg selv, gutten min. *Klappe på hodet* Lenke til kommentar
mberger Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Da får det være din erfaring. Min oppfatning er annerledes Ja, for høyrefolk vitterlig oser av respekt, solidaritet, ydmykhet og åpenhet. Edit: Det er fordi kommunistene lurer seg selv, gutten min. *Klappe på hodet* Er det så ille da? De forsøker iallefall å være en forskjell til det bedre for resten av oss. Skal vi heller fylle opp med noen selvrettferdige, kyniske og reaksjonære obskøniteter av noen bakstreverske egoister som lever en livsløgn som sier at jo mer de rasker til seg av materielle goder, jo bedre får vi det alle sammen? Høyre: Sparke nedover, sleike oppover. Venstre: Sparke oppover, sleike nedover. Endret 12. juli 2004 av mberger Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det er fordi kommunistene lurer seg selv, gutten min. *Klappe på hodet* Dust. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det er fordi kommunistene lurer seg selv, gutten min. *Klappe på hodet* Dust. Hvorfor er Ludvigsen en "dust"? Han har jo helt rett. Selvsagt lurer kommunister seg selv; hvorfor skulle de ellers tro på en ideologi som har drept over hundre millioner mennesker? Ingen ærlig person — det være seg ærlig overfor seg selv eller andre — kan være tilhenger av kommunisme i år 2004. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det har blitt påvist homofili fra urtiden, blant mange/de fleste dyrearter er det påvist homofili, nøyaktig HVA det er som forårsaker homofili aner jeg ikke, derimot så VET jeg, utifra de opplysninger jeg har, at homofili er NATURLIG. Igrunn så driter jeg i om det er naturlig eller ei, jeg syns folk skal få være som de vil, om de vil pule menn i rompa eller strap-on pule damer er ikke mitt problem og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk bryr seg. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det er fordi kommunistene lurer seg selv, gutten min. *Klappe på hodet* Dust. Hvorfor er Ludvigsen en "dust"? Han har jo helt rett. Selvsagt lurer kommunister seg selv; hvorfor skulle de ellers tro på en ideologi som har drept over hundre millioner mennesker? Ingen ærlig person — det være seg ærlig overfor seg selv eller andre — kan være tilhenger av kommunisme i år 2004. Skal jeg bytte ut kommunist med kapitalist? Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Skal jeg bytte ut kommunist med kapitalist? Hvilken hensikt skulle det ha? Kapitalismen, i sannhet menneskehetens største velgjører, har aldri drept et eneste menneske, men tvert imot økt menneskehetens velstand til uante høyder. Kapitalister forkaster ikke virkeligheten; det er nettopp fordi vi tar utgangspunkt i virkeligheten at vi kommer frem til den riktige konklusjon: at kapitalisme er det moralske og praktiske samfunnssystem. Lenke til kommentar
mberger Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hvorfor er Ludvigsen en "dust"? Han har jo helt rett. Selvsagt lurer kommunister seg selv; hvorfor skulle de ellers tro på en ideologi som har drept over hundre millioner mennesker? Ingen ærlig person ? det være seg ærlig overfor seg selv eller andre ? kan være tilhenger av kommunisme i år 2004. Slutt å vås, hvilken ideologi har ikke drept i enten Guds, Frihetens, Folkets, Herskerens eller Pengenes navn? Hverken kapitalister, religiøse eller leninister/maoister har noe vakkert rulleblad, så å lage en rankingliste basert på body-count blir skivebom. Det er klart Stalin sikkert brenner i helvete, fullt fortjent, men jeg klandrer ikke revolusjonære i latin-amerika som grep til våpen for å sloss mot fascismen, contras og dets like. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Slutt å vås, hvilken ideologi har ikke drept i enten Guds, Frihetens, Folkets, Herskerens eller Pengenes navn? Kapitalismen. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Kapitalismen. Det er så bullshit at du vet det selv. Kapitalismen har akkurat like mange svin på skogen som de fleste andre idelogier som har blitt skakkjørt av maktmennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå