Gå til innhold

Homofili

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Dope, homosexuality, inmorality in general, thats the enemy of strong societies, thats why the leftist and communists keep pushing it, they want to destroy us"

--Richard Nixon.

vist han med eit "strong societi" meiner eit facistisk samfunn så har han nok rett.

Lenke til kommentar
"Dope, homosexuality, inmorality in general, thats the enemy of strong societies, thats why the leftist and communists keep pushing it, they want to destroy us"

--Richard Nixon.

Don't forget the niggers

:ermm:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

--Richard Nixon.

Nixon var en krigsforbryter, eller nei, Kissinger var den egentlige forbryteren, han gjorde hva han ville, siden Nixon var for full til å følge med. :)

Lenke til kommentar
Æsj jeg liker ikke homofile.Det er rett å slett kvalmt.Ugr :sick:

Det skal ikke være snabel der det kommer ut kabel.

Så voksen du var da, du er hva? 12,13,14? Jeg er ikke langt unna, du oppfører deg som en forbanna fjortiss, uansett.

Det du sier er så idiotisk, du er klar over det at også heterofile har analsex,right? Så da er heterofile kvalme, ÆSJ HETEROFILE ER KVALME AZZ!111 Heterofile tar hverandre der det kommer kabel.

Du er så uviten at ikke ord kan beskrive det jeg føler nå. Bare for å oppklare en ting lille venn, ikke alle homofile liker analsex. Ja, du leste riktig: IKKE ALLE, akkurat som at ikke alle heterofile liker analsex. Hvis du synes at homofile kun er ekle fordi de har sex (noe som er ganske typisk for uvitende idioter), så slutt å tenk på hva de gjør i soverommet, bare slutt.

:thumbup:

Nei ditt lille homsetroll.For det første er jeg 16 år.

For det andre er det ikke mange muligheter homofile har for å nyte hverandre.

3 er at selvom du er hetrofil er det kvalmt ja med kuk i anus men vi hetrofile har et valg.Fitta eller anus.Homofile?Nei.Synd.Du må være homofil siden dette går in på deg.Beklager men tråden spørr hva jeg syntes.Så hold kjeft.

Jeg drar ikke på med no tettsittende pants,skyggelue,mascara,lebestift over hos en homsevenn å prater om gardiner å annet homofjas.Du liker kanskje smaken av kuk.Ikke vet jeg men holder meg til fitte.

du er bare så tragisk at jeg må le ;):roll::ermm:

Lenke til kommentar

Eg ler av deg nå. Mer enn du gjør av noen andre.

Forøvrig, homofile har like mye valg som hetrofile, ingen som tvinger dem til noe.

Du er bare helt patetisk. Forøvrig: visste du at skaphomser ofte snakker drit om homofile rett og slett for å skjule det. Kanskje være litt mer forsiktig med homohetset neste gang ;)

Alså, hvorfor gidder du å bry deg om hva to folk gjøre i senga? Du stereotyper tydeligvis denne folkegruppen, og alt du sier om dem er basert på fordommer. Med andre ord: du er en rasist. (ja eg vet at det ikke er en rase, men folk som diskriminerer pleier vi å kalle rasister...)

Du må være homofil siden dette går in på deg.

Du virker egentlig heller som et klassisk eksempel på en skaphomse som prøver å skjule at han er homo med å hetse dem...

du er bare så tragisk at jeg må le  ;)  :roll:  :ermm:

Ditto. ;)

Du ditt nazitroll, du er ihvertfall ikke kommer særlig langt I høyste etasjen.

Jeg drar ikke på med no tettsittende pants,skyggelue,mascara,lebestift over hos en homsevenn å prater om gardiner å annet homofjas.

Langt langt ifra alle homofile er sånn. Å basere meninger på fordommer er tegn på lav inteligens vil eg si.

Nå lurer sikkert du på hvorofr eg gidder å skrive dette inlegget og hvorfor eg bryr meg. Eg hater rasisme, nazisme og alle typer diskriminering. Og eg hadde du snakket drit om svarte så hadde eg forsvaret dem og, men det gjør ikke meg til svart. For the record: er faktisk forelska i ei jente. Men bryr meg egentlig hva du tror eg er, fordi du har ikke så mye igjen av troverdigheten din.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

OK :ohmy:

Vær litt voksne her, ikke ta alt inn over dere.

InFlamE : kan du ikke heller skrive litt mer enn bare "jeg hater homser", og istedet si at "jeg misliker homofile fordi bla bla"

Da blir innleggene plutselig mye mer positive og vi unngår personhetsen. (og advarslene)

Lenke til kommentar
Det var så morsomt at jeg glemte å le.Men jeg forstår det han de små homohodene deres ikke forstår seg på bedre enn å le.  Så det er bare koselig

Jesus for ein homofob. Miner meg om Amrikanerene som ville nekte dei svarte å stemme. Kven som er det virkelige rævhålet her er vel egentlig ganske klart.

Lenke til kommentar
Jesus for ein homofob. Miner meg om Amrikanerene som ville nekte dei svarte å stemme. Kven som er det virkelige rævhålet her er vel egentlig ganske klart.

Artig å se at man blir kalt homofob med engang man ikke liker homofile. Blir homofile kalt hetrofobe?

Homser er en utdøende "rase".

Lenke til kommentar
Æsj jeg liker ikke homofile.Det er rett å slett kvalmt.Ugr :sick:

Det skal ikke være snabel der det kommer ut kabel.

Så voksen du var da, du er hva? 12,13,14? Jeg er ikke langt unna, du oppfører deg som en forbanna fjortiss, uansett.

Det du sier er så idiotisk, du er klar over det at også heterofile har analsex,right? Så da er heterofile kvalme, ÆSJ HETEROFILE ER KVALME AZZ!111 Heterofile tar hverandre der det kommer kabel.

Du er så uviten at ikke ord kan beskrive det jeg føler nå. Bare for å oppklare en ting lille venn, ikke alle homofile liker analsex. Ja, du leste riktig: IKKE ALLE, akkurat som at ikke alle heterofile liker analsex. Hvis du synes at homofile kun er ekle fordi de har sex (noe som er ganske typisk for uvitende idioter), så slutt å tenk på hva de gjør i soverommet, bare slutt.

:thumbup:

For det andre er det ikke mange muligheter homofile har for å nyte hverandre.

3 er at selvom du er hetrofil er det kvalmt ja med kuk i anus men vi hetrofile har et valg.Fitta eller anus.Homofile?Nei.Synd.Du må være homofil siden dette går in på deg.Beklager men tråden spørr hva jeg syntes.Så hold kjeft.

Jeg drar ikke på med no tettsittende pants,skyggelue,mascara,lebestift over hos en homsevenn å prater om gardiner å annet homofjas.Du liker kanskje smaken av kuk.Ikke vet jeg men holder meg til fitte.

du er bare så tragisk at jeg må le ;):roll::ermm:

Så oppfør deg som en 16 åring, eller er det sånn 16 åringer oppfører seg nå?

Morsomt at du konkluderer med at jeg er homofil, kun fordi jeg forsvarer homofile. Må man være homofil for å forsvare de? Nei, og jeg er heterofi, ikke det at er noe galt i å være homofil.

Hvis du tror at alle homofile er feminine, kler seg i dame klær ol. så har du et skrudd syn på de homofile. Ikke alle homofile kler seg ut i dameklær, ikke alle har på seg tettsittende pants osv. En ting til, heterofile har det for seg at homofile klår på alt med 2 bein, noe som er feil.

Jeg trenger ikke å nevne hva jeg liker smaken av, da det står klart og tydelig. Ja, det er bare å le av meg, folk med fordommer ler av ting de ikke forstår, ergo er folk med fordommer litt dumme. Men bare le av meg du, istedenfor å argumentere så ler du, det er så modent. :thumbup:

Endret av Scrim
Lenke til kommentar
Morsomt at du konkluderer med at jeg er homofil, kun fordi jeg forsvarer homofile. Må man være homofil for å forsvare de? Nei, og jeg er heterofi, ikke det at er noe galt i å være homofil.

Det er jævligt typisk at ein kvar som forsvarer dei homofile blir sjølv kalt det. Det er nok litt det som er grunnen til at så få tør å forsvare dei homofile.

Men det er svært vikti å forsvare dei homofile etter som svært mangen av dei blir behandlet være enn dei svarte i Usa før King. Du kan jo sjølv tenka deg korleis ein gutt i 15 års alderen som er homofil og bur i ei lita bygd har det. Går han ut med at han er homofil er han jo fritt vilt for bygdadyret.

Lenke til kommentar

dessessop: Overdriver du ikke -litt- nå? Vi lynsjer vel ikke homofile på torget?

Men, nonetheless, point taken.

InFlamE, du har et passende nick. Du fortjener MASSE flaming!!!

Huff, om noen er homofob så er jeg idiofob. En som misliker idioter STERKT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...