lperik Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Ubehag å bli sjekket opp av en annen kar på byen feks, men ellers syns jeg homofili er helt ok.. folk må få lov å være den en er! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Ubehag å bli sjekket opp av en annen kar på byen feks, men ellers syns jeg homofili er helt ok.. folk må få lov å være den en er! Neh, igrunn ikke så veldig. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Det at vi i det hele tatt må diskutere homofili er en tragedie. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Det at vi i det hele tatt må diskutere homofili er en tragedie. Enig Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Synes det er helt greit jeg. Hadde også vært litt morsomt om en annen gutt hadde prøvd å sjekke meg opp. For hvert homofile par blir det frigjort to damer på "markedet". (Synd det er det motsatte med lesbiske par da.) Lenke til kommentar
kag Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg ble for noen å siden sjekket opp av ei bifil jente og en homofil gutt på sammen kveld. Endte opp med at vi stakk til det som da het Remis i Trondheim. Vet ikke om jeg trenger å poengtere at det bare var for moros skyld at jeg ble med. Lenke til kommentar
Buddah Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg PERSONLIG er imot homofili, men i ett samfunn med så mange forskjellige mennesker, trosretninger og ja... Så må det jo til en viss grad tillates. Men folk må få det rett inn i hodet at det IKKE er naturlig og det MÅ settes visse grenser..!! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Jeg PERSONLIG er imot homofili, men i ett samfunn med så mange forskjellige mennesker, trosretninger og ja... Så må det jo til en viss grad tillates. Men folk må få det rett inn i hodet at det IKKE er naturlig og det MÅ settes visse grenser..!! høh? Grenser for hvem du kan knulle? EDIT: Hvem blir skadet av at to homofile puler? Endret 6. mai 2004 av olsen Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg PERSONLIG er imot homofili, men i ett samfunn med så mange forskjellige mennesker, trosretninger og ja... Så må det jo til en viss grad tillates. Men folk må få det rett inn i hodet at det IKKE er naturlig og det MÅ settes visse grenser..!! Om det er naturlig eller ikke spiller ingen rolle. F.eks så er ikke basehopping naturlig, men det er mange som bedriver den sporten for det. Jeg satt det litt på spissen for å få fram et poeng, men du skjønner hva jeg mener? Og hva slags grenser mener du bør settes ? Jeg synes folk må få lov til å gjøre hva dem vil når det gjelder deres eget privatliv Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Har sagt dette foer men allikevel. Jeg er imot homofili fra et SUBJEKTIVT synspunkt da jeg er hetero og veldig moralistisk anngaaende seksualitet. Paa det generelle grunnlag er jeg veldig liberal om hva andre mennesker holder paa med saa lenge det ikke skader noen..saa homofili er helt greit. Som jeg ogsaa har sagt foer, dersom en person som er hetero skulle negativt bemerke noen som er homoseksuell paa et generelt grunnlag saa bryter vedkommende en grense som gaar inn paa andres privatliv som den personen i utgangspunktet ikke har noe med i det hele tatt. Skulle vedkommende mene at han/hun har noe med det aa gjoer saa er det jo til de grader mer perverst en homoseksualitet i utgangspunktet skulle vaere for personen selv etter min mening. Endret 6. mai 2004 av Archangel Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det har du rett i. Men det er ekkelt da. Skal være enig i at tanken på det ikke er særlig fristende nei... (utenom lesbiske da... ) MEN! Dette er primitive instinkter som ikke har noe som helst med poltikk og moral å gjøre. Å blande disse inn med blir bare for dumt. Ja, men lesbiske er som et helt annet slag det. Verre er det med to gutter.......... Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Homofili er en sykdom sier nå jeg... Nå, kom med dine meninger, "Fonzie".. Dra hodet ditt ut av 1800 tallet kom deg inn i 1900 tallet, helst 2000 tallet... Hva F*** mener du med det? Homofili er en sykdom uansett hvilket år vi er i! Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Homofili er en sykdom sier nå jeg... Nå, kom med dine meninger, "Fonzie".. Dra hodet ditt ut av 1800 tallet kom deg inn i 1900 tallet, helst 2000 tallet... Hva F*** mener du med det? Homofili er en sykdom uansett hvilket år vi er i! Det er jeg enig med deg i. Like syke er de alikevel selv om vi er i 2004 her. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det har du rett i. Men det er ekkelt da. Skal være enig i at tanken på det ikke er særlig fristende nei... (utenom lesbiske da... ) MEN! Dette er primitive instinkter som ikke har noe som helst med poltikk og moral å gjøre. Å blande disse inn med blir bare for dumt. Ja, men lesbiske er som et helt annet slag det. Verre er det med to gutter.......... Altså, du er homofb kun mot homoseksuelle gutter, men ikke jenter. Atså er du homofob fordi du synes det er ekkelt at en gutt suger snabben til en annen gutt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg PERSONLIG er imot homofili, men i ett samfunn med så mange forskjellige mennesker, trosretninger og ja... Så må det jo til en viss grad tillates. Men folk må få det rett inn i hodet at det IKKE er naturlig og det MÅ settes visse grenser..!! På samme måte som det må settes grenser for store neser? Det er jo akkurat like unaturlig, og VELDIG EKKELT! ÆSJ! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det har du rett i. Men det er ekkelt da. Skal være enig i at tanken på det ikke er særlig fristende nei... (utenom lesbiske da... ) MEN! Dette er primitive instinkter som ikke har noe som helst med poltikk og moral å gjøre. Å blande disse inn med blir bare for dumt. Ja, men lesbiske er som et helt annet slag det. Verre er det med to gutter.......... Hvor gammel er du? 14? Snakk om å bæsje seg selv på leggen. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 jo det har blitt diskutert før, min mening er at det er helt ok, ser ikke noe galt med det, kjønner engntlig ikke hvorfor man må diskutere dette. Jeg tror at alt her har blitt diskutert før...... Umulig å finne noe som ikke er blitt diskutert her før da vet du. Folk gidder ikke sjekke før de lager poster om det var et emne for 1 år siden..... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det er ikke 1 år siden dette ble diskutert. Det er vel maks noen få uker siden. Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Det er ikke 1 år siden dette ble diskutert. Det er vel maks noen få uker siden. Si meg; er alle postene dine like?! Lenke til kommentar
Decline Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Homofili er en sykdom sier nå jeg... Nå, kom med dine meninger, "Fonzie".. Dra hodet ditt ut av 1800 tallet kom deg inn i 1900 tallet, helst 2000 tallet... Hva F*** mener du med det? Homofili er en sykdom uansett hvilket år vi er i! Det er jeg enig med deg i. Like syke er de alikevel selv om vi er i 2004 her. Hvordan syke? Trodde da det var lenge siden vanlige, tenkende folk ga opp tanken med at homofili er en sykdom? En slik påstand krever dokumentasjon. Det blir som å si at å sitte foran pcen er en sykdom, fordi det ikke er naturlig, og man ikke kunne gjøre det før. Hvor er dokumentasjonen? Enkelte har visst ikke vokst helt inn i den utviklinga verden har sett de siste tiårene... "Ja, men lesbiske er som et helt annet slag det. Verre er det med to gutter.......... " Hvordan helt annet? Kan du forklare? Det er da to som føler noe for noen av sitt eget kjønn, so? Tror dette handler mer om at noen trenger å se ned på andre, for å føle seg selv bedre. I de fleste tilfeller ihvertfall. "Jeg hater homofile, æsj" "homsegutt!" osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå