Carnifex Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Bare for å oppklare en ting her. Det virker som "opposisjonen" innbiller seg at et hvilketsomhelst homofilt par kan adoptere, og det første de gjør når de kommer hjem, er å sodomere det lille barnet på det groveste. Det er særdeles vanskelig å adoptere, uansett om du er hetero- eller homofil. Paret må innfri en god del krav, hvorav svært mange går på at forholdet er stødig, at man er godt etablert med hus, stabil (og helst høy) inntekt, samt plettfri vandel (så vidt jeg husker). Adoptering er ikke noe man tenker på om morgenen og gjør om kvelden. Jeg tror adoptivforeldre (ufrivillig barnløse) faktisk er bedre foreldre enn enkelte "vanlige" foreldre. For noen kan det å føde et barn være en selvfølge, men de som ikke kan, tror jeg vil sette mer pris på barnet. Og, skulle paret (homofile eller heterofile) være dårlige foreldre, har man alltids noe som heter "barnevernet". Det eksisterer for barn med homofile foreldre også. Veldig bra sagt Det eneste som bekymrer meg angående homofile par og adopsjon er at folk er så skummelt fordomsfulle at barna kan bli den lidende part. Eneste måten å løse dette på er ikke å forby homofile å adoptere men å forsøke å åpne folks øyne. Trangsynte og fordomsfulle mennesker kommer kanskje alltid til å eksistere, men jeg håper ikke vi inretter samfunnet etter dem.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg har funnet frem til noe. Jeg har ingenting imot homofile, så lenge de ikke oppfører seg så sinnsykt ekle! Herregud, jeg sitter og ser på MTV her om dagen, så kommer "Camp Jim" på og så er det han homo cheerleader duden på. Det er ikke rart at folk ikke liker homoer når de skal oppføre seg sånn! Hallo, de oppfører seg ikke som vanlige mennesker engang. Kan de snakke normalt? Nei. Kan de bevege seg normalt? Nei. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle homofile, men med andre ord, jeg tror ikke det er at disse folkene er homo som gjør at folk ikke liker dem, jeg tror det er sånn som de trer frem... Seriøst, hvis jeg hadde gått rundt å snakket slik, lespa og beveget meg mer feminint enn kvinner... da hadde alle syns jeg var skikkelig tåpelig, selv om jeg ikke var homo. Jeg lurer på om de overdriver siden de skal stå fram som homofile, eller om de egentlig er sånn helt naturlig. Uansett, sinnsykt irriterende! Seriøst, for det om man er homo kan man vel oppføre seg normalt??! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hva er normalt? Skal ikke folk få oppføre seg på den måten som gjør dem mest mulig lykkelig så lenge det ikke skader andre? Hvorfor skal folk på død og liv innordne seg etter det som du syns er normalt? Når det gjelder Camp Jim tror jeg ikke du skal ta ham som en gjennomsnittlig homofil Jeg har i allefall aldri truffet noen sånne og hvis det er sant som de sier at 2 av 30 er homofil så skulle en jo tro at jeg hadde truffet en del i mitt liv. De fleste er vel helt normale mennesker som tiltrekkes mennesker av sitt eget kjønn. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg snakker om normal oppførsel, liksom, å være et menneske. Folk kan gå kledd som de vil, etc, etc, etc. Men noen homofile må sette seg ut fra ALLE andre mennesker ved å oppføre seg sånn, det er ingen andre som oppfører seg sånn. Jeg tror de fleste som gjør dette overdriver sin seksualitet, og det er høyst irriterende. Ville være som om jeg skulle gå rundt å snakke så dypt jeg kan hele tiden og være uber-mannlig med alt jeg gjør. Det er faen meg ingen som er sånn til vanlig. Jeg bare poengterer at det er kanskje derfor folk reagerer på homofile, ikke fordi de er homofile, men at de oppfører seg så grusomt irriterende, og til tider rett og slett ekkelt (les: pervers). Lesbiske oppfører seg ikke slik. Ingen andre oppfører seg slikt. Men dette gjelder så klart ikke alle homofile, bare en del av de... Lenke til kommentar
OeO Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Litt enig med dette. Så tre homofile menn, som i køen på tusenfryd råklinte og klådde noe sinnsykt på hverandre. Ja ja, man har seksuelle drifter, men poenget er at hver gang han hadde jokket på han andre og klådd litt, så han bort mot resten av køen og gliste. Man kunne se i hele trynet hans at han likte å provosere, han prøvde ihvertfall. Litt "anstendighet" kan man ihvertfall ha selv om man er homofil. Sier som sagt ikke at dette gjelder alle, men man gir resten et dårlig rykte de ikke fortjener. Akkuratt som noen innvandrere. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Tenk på barna som blir adoptert da! Jeg hadde faen ikke likt å hatt to homoer som foreldre Edit: Min mening: Ekkelt Endret 8. juni 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Tenk på barna som blir adoptert da! Jeg hadde faen ikke likt å hatt to homoer som foreldre Det er fordi du er en homofob, eller fordi du er vokst opp med to hetrofile foreldre og aldri har hørt om noen med homoforeldre, altså er det uvant for deg. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Får håpe at han vokser det av seg. Han er tross alt 13-14 år. Hadde slike innstillinger for alle som ikke var "normale" jeg også i den alderen. Alt er ekkelt i den alderen der; grønnsaker, utviklingshemmede, raringer, homoer, lange personer, korte personer, fisk, innvandrere osv osv. Jeg har vokst i fra meg de fleste motforestillinger, unntatt fisk... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Tenk på barna som blir adoptert da! Jeg hadde faen ikke likt å hatt to homoer som foreldre Det er fordi du er en homofob, eller fordi du er vokst opp med to hetrofile foreldre og aldri har hørt om noen med homoforeldre, altså er det uvant for deg. Om jeg var vant til det eller ikke, så hadde jeg uansett ikke likt det. Ikke alle som er vant med det, så det hadde nok blitt et hellvete på skolen (mobbing og slikt) Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Om jeg var vant til det eller ikke, så hadde jeg uansett ikke likt det. Ikke alle som er vant med det, så det hadde nok blitt et hellvete på skolen (mobbing og slikt) Ikke ta det ille opp, men det vises at du er 14 år gammel. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Edit: Min mening: Ekkelt ________ Om jeg var vant til det eller ikke, så hadde jeg uansett ikke likt det. Ikke alle som er vant med det, så det hadde nok blitt et hellvete på skolen (mobbing og slikt) Lurer jaggu på hvorfor det blir mobbing ja. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Så tre homofile menn, som i køen på tusenfryd råklinte og klådde noe sinnsykt på hverandre. Ja ja, man har seksuelle drifter, men poenget er at hver gang han hadde jokket på han andre og klådd litt, så han bort mot resten av køen og gliste. Man kunne se i hele trynet hans at han likte å provosere, han prøvde ihvertfall. Litt "anstendighet" kan man ihvertfall ha selv om man er homofil. Akkurat. Det er det jeg snakker om. Når andre kliner i offentlighet, er det vanligvis bare fordi de har lyst til det. Men enkelte homofile gjør det bare for å provosere. Jobbet med en som var homo en stund tilbake. Hver gang jeg kom hvor han var, skulle han alltid spørre meg om jeg ville ha en klem og sånn, helt upassende. Ingen kvinner der jeg jobbet gjorde dette (untatt moren min, men hun fikk NEKT), og iallfall ingen menn. Hvorfor da skulle han da tre frem slik? Også skulle han vise frem noen grove homovitser og sånn, wtf?? Ingen andre der viste meg grove vitser! Han ble sparket en stund senere da... Skjønner hvorfor. Og det var ikke fordi han var homo. Endret 8. juni 2004 av medlem-23990 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Tenk på barna som blir adoptert da! Jeg hadde faen ikke likt å hatt to homoer som foreldre Hvordan vet du egentlig det? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Tenk på barna som blir adoptert da! Jeg hadde faen ikke likt å hatt to homoer som foreldre Hvordan vet du egentlig det? Jeg kan se det for meg. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Du hadde antagelig hatt et annet syn på det hvis du hadde hatt homofile foreldre, folk er ikke føtt med fordommer/meninger. De kan formes som leire, og ende opp som både nazister og programledere på barnetv. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Nemlig. Du hadde antagelig hatt det samme synet på dine homofile foreldre som du har på dine nåværende foreldre. Og hva om din far nå kom ut av skapet og sa at han har vært homofil i alle år. Hadde han bare vært en ekkel teiting, sånn helt plutselig? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Nemlig. Du hadde antagelig hatt det samme synet på dine homofile foreldre som du har på dine nåværende foreldre. Og hva om din far nå kom ut av skapet og sa at han har vært homofil i alle år. Hadde han bare vært en ekkel teiting, sånn helt plutselig? Nå snakka jeg om adopterte barn da.. Det du snakker om er noe helt annet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Mnei, det er det ikke. Det er et hypotetisk spørsmål som omhandler foreldre, spurt for å se hvilke holdninger du har. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hvis han hadde vært det i alle år, ja da hadde han vært en ekkel teiting! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Så tre homofile menn, som i køen på tusenfryd råklinte og klådde noe sinnsykt på hverandre. Ja ja, man har seksuelle drifter, men poenget er at hver gang han hadde jokket på han andre og klådd litt, så han bort mot resten av køen og gliste. Man kunne se i hele trynet hans at han likte å provosere, han prøvde ihvertfall. Litt "anstendighet" kan man ihvertfall ha selv om man er homofil. Akkurat. Det er det jeg snakker om. Når andre kliner i offentlighet, er det vanligvis bare fordi de har lyst til det. Men enkelte homofile gjør det bare for å provosere. Jobbet med en som var homo en stund tilbake. Hver gang jeg kom hvor han var, skulle han alltid spørre meg om jeg ville ha en klem og sånn, helt upassende. Ingen kvinner der jeg jobbet gjorde dette (untatt moren min, men hun fikk NEKT), og iallfall ingen menn. Hvorfor da skulle han da tre frem slik? Også skulle han vise frem noen grove homovitser og sånn, wtf?? Ingen andre der viste meg grove vitser! Han ble sparket en stund senere da... Skjønner hvorfor. Og det var ikke fordi han var homo. Dette er enkelttilfeller. Og uansett så mener jeg folk må få lov til å være den de er. Om man er homo og ekstremt viril og kosete så må man da få lov til det. Forsåvidt bra at noen homofile går inn for å provosere, det finnes endel mennesker som aldri har sett en homo før, litt homseklining er bra for dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå