Kamp Fisk Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Det har jeg ikke sagt ! jeg bare forklarte meningen med setningen Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ingen skulle bestemme at x millioner jøder skulle dø, men det gjorde en enkelt person. For en sammenligning! Det var et eksempel. Et forsåvidt dårlig et, men jeg håpte på et poeng. Eneste måten å få full aksept for homofile er å åpne for deres FULLE rettigheter.Ja, men ungene som de adopterer, har ikke de rettigheter? Det er ikke om å gjøre å hevde seg. Sånn "and the darwin award goes to.." og peke på grammatiske feil er bare at du er en smule for ivrig? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ja, men ungene som de adopterer, har ikke de rettigheter? Rettigheter til hva da? Å slippe å leve med en alkoholisert mor og far, som i tillegg mishandler ungen og slår hverandre? Far og far, mor og far, eller mor og mor, what's the fucking difference? For ungen spiller det heller liten rolle, da den ikke har noe forutintatt mening om at homoer er skumle/fæle/skitne/ekle/*sett inn negativt ord*. Capisce? Ergo, det kan være like teit for en unge å ha foreldre av samme kjønn, som foreldre av forskjellig kjønn. Det er relativt lavmål å bruke unger i en debatt som dette. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) rettigheter? til hva om eg tør spørre? slippe å ha homofile foreldre? så du antyder at homofile er dårligere foreldre? eller??? EDIT:uheldig skrivefeil... Endret 28. mai 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ja, men ungene som de adopterer, har ikke de rettigheter? De har akkurat like mye rettigheter som nyfødte barn ellers. Ingen kan velge ut sine foreldre. Bare for å oppklare en ting her. Det virker som "opposisjonen" innbiller seg at et hvilketsomhelst homofilt par kan adoptere, og det første de gjør når de kommer hjem, er å sodomere det lille barnet på det groveste. Det er særdeles vanskelig å adoptere, uansett om du er hetero- eller homofil. Paret må innfri en god del krav, hvorav svært mange går på at forholdet er stødig, at man er godt etablert med hus, stabil (og helst høy) inntekt, samt plettfri vandel (så vidt jeg husker). Adoptering er ikke noe man tenker på om morgenen og gjør om kvelden. Jeg tror adoptivforeldre (ufrivillig barnløse) faktisk er bedre foreldre enn enkelte "vanlige" foreldre. For noen kan det å føde et barn være en selvfølge, men de som ikke kan, tror jeg vil sette mer pris på barnet. Og, skulle paret (homofile eller heterofile) være dårlige foreldre, har man alltids noe som heter "barnevernet". Det eksisterer for barn med homofile foreldre også. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Dere vandrer rundt med nesa i været, egoene er så svære at de må bli tunge å bære. Å si sier dere at det blir for banalt, for det er jo trossalt dere på vestkanten som snakker nasalt. For å si det enkelt, utovertiss mot innovertiss. du er jævlig kul, kan rappe og greier. men jeg tror du har kommet til feil del av forumet, søppel er den veien ---> http://forum.hardware.no/index.php?showforum=63 Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Skivebom Jeg snakker ikke om foreldrene, og hvordan de oppdrar/lever med barnet. De kan være helgener for den slags skyld. Tenk på oppveksten og all motgang barnet vil møte hvis samfunnet vårt ikke endrer seg drastisk. Gode foreldre/barnevern/godt miljø eller ei, de "forbanna tullingene" kan gjøre oppveksten utålelig hvis ikke verre. Beviset på at samfunnet ikke er modent for det, ligger jo nettopp i denne tråden. Slike trangsynte unger som svarer med å slenge drit om homofile, er nettopp de barnet med homofile foreldre kommer til å vokse opp med. edit, leif. Endret 27. mai 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Så det er altså mobberne som bestemmer? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hvor kommer diskrimineringen av homofile fra? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 man kan ikke bare åpne for adoptering for homfile par enda. det er fordi man må tenke på barnet. jeg vil tro det i mange tilfeller vil få en del problemer (og da tenker jeg ikke fordi det homofile paret er dårlige foreldre). Det er da bare naivt å tro noe annet. Hvorfor? fordi det er ikke akseptert enda. Ting må gå sakte. Åpne for mer og mer for de homofile helt til det er akseptert Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=228257 Det er jo latterlig og helt tåpelig, men desverre svært reelt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hvor kommer diskrimineringen av homofile fra? Tja, homofobe, kanskje? Julenissen: uansett hvor mye man "åpner" for homofile (hvordan gjør man egentlig det, sånn rent praktisk?), vil det alltid finnes folk som syns dette er helt forkastelig. Det vil alltid finnes rasister, nazister og homofobe, og alle vil prøve å motarbeide integrering på sin måte. Det er bare naivt å tro noe annet. Å gi bøllene i samfunnet makt, er helt feil. Det blir det samme som whites only-skiltene som florerte i USA for et par dekader siden. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 ja.. men idag vil jeg tro folk flest ikke helt aksepterer homofili. det har blitt mer dagligdags, men folk flest vil enda helst ikke ha noe med det å gjøre Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hvor kommer diskrimineringen av homofile fra? Tja, homofobe, kanskje? Eh. Right on. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 ja.. men idag vil jeg tro folk flest ikke helt aksepterer homofili.det har blitt mer dagligdags, men folk flest vil enda helst ikke ha noe med det å gjøre Hvem er det du omgås? De fleste jeg kjenner gir da beng i om noen er homo eller ikke. De som er hobbyhomofobe har aldri møtt en homo. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 De som er hobbyhomofobe har aldri møtt en homo. .. og skriver/sier ting som "jeg er 1000% heterofil, altså!". Som om noen bryr seg.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 jaja. jeg snes nå at samfunnet generelt ikke har akseptert homofili helt. og synes ting må gå sakte. Adopsjon må være en av de siste skrittene Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Vi får se.. nå har Arve Juritzen fått ungen sin, så vi får følge med. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Din syke,syke mann.. Hehe, nei men som sagt, jeg kunne gjerne ha tenkt meg å finne ut om dette mystiske P-punktet Darkness nevnte faktisk eksisterer. Det er det jeg vil vite, og da må en naturligvis ofre noe (i dette tilfellet, min maskuline stolthet) Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 homofili er rett og slett stygt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå