Gå til innhold

Homofili

Anbefalte innlegg

Så det VÆRSTE med homofili, er anal sex??

Hva med alle hetrofile, som har anal sex?

Det er jo ikke akkurat uvanlig det.

Horror.

Det er det inntrykket jeg sitter igjen med fra de jeg kjenner som er imot homofili, og jeg foreslår at det er kanskje noe som kan frastøte homofile også. Ikke det at de føler det er noe gale med det, men det at de faktisk synes det er uhygienisk.

For å komme med en tilståelse, jeg er selv, såvidt jeg vet, Heterofil, men jeg kunne fremdeles tenkt meg å prøve strap-on i mine kroppshulrom, for å finne ut om det er noe i dette med p-punktet.

Men jeg kunne aldri ha tenkt meg å ha sex med en mann for det om, det bør være en dame og aller helst i BDSM sammenheng.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jøss. Seks stykker jeg gikk på samme trinnet med på ungdomskolen, var homofil. Tre jenter og tre gutter. Tre klasser med tjue elever i hver klasse er seksti elever og gir en uttelling på 10% med ghey-faktor.

Jeg ante ikke at vi var så korrekte. :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For å komme med en tilståelse, jeg er selv, såvidt jeg vet, Heterofil, men jeg kunne fremdeles tenkt meg å prøve strap-on i mine kroppshulrom, for å finne ut om det er noe i dette med p-punktet.

Men jeg kunne aldri ha tenkt meg å ha sex med en mann for det om, det bør være en dame og aller helst i BDSM sammenheng.

Din syke,syke mann..

:cry:

Endret av Shinobi
Lenke til kommentar
Slik samfunnet er idag, vil et barn med to homofile foreldre muligens bli støtt ut el. mobbet.

... og hvorfor skal du la noen drittunger og mobbere bestemme om homofile skal få adoptere? Barn mobbes for alt mulig, skal foreldre med oppstopperneser nektes å få barn? Dessuten blir jo homofili aldri fullstendig akspetert så lenge f.eks adopsjon ikke er lovlig.

Lenke til kommentar

Les post #190. Sånne idioter er ikke alene, spesielt ikke når det gjelder trakassering av homofile.

Du finner ikke rene hatgrupper mot folk med oppoverneser.

edit; Har ingenting med at det er FEIL, men at samfunnet ikke er klar for det, fordi i de fleste samfunn, finnes det forbanna tullinger.

Endret av (jonas)
Lenke til kommentar

Jonar, ja, det er fullt av idioter her i verden. Men som jeg sa, unger blir mobbet for alt mulig, skal du la en gjeng mobbere på maks 14 år bestemme om homofile skal få adoptere? Skal man da forby foreldre å få barn dersom barnet kan blir stygt? Skal man forby pakistanere fordi enkelte mobber pakistanere for nettopp deres nasjonalitet? Les hva jeg skriver du.

Eneste måten å få full aksept for homofile er å åpne for deres FULLE rettigheter.

edit; Har ingenting med at det er FEIL, men at samfunnet ikke er klar for det, fordi i de fleste samfunn, finnes det forbanna tullinger.

De forbanna tullingene skal ikke bestemme hvem som får adoptere.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Dere vandrer rundt med nesa i været, egoene er så svære at de må bli tunge å bære. Å si sier dere at det blir for banalt, for det er jo trossalt dere på vestkanten som snakker nasalt.

For å si det enkelt, utovertiss mot innovertiss.

Lenke til kommentar
Ingen skulle bestemme at x millioner jøder skulle dø, men det gjorde en enkelt person.

Kan man unngå forferdelighet og urettferd, gjør man det.

Ikke trekk jødene inn i dette. De har fått gjennomgå nok. Skal de få skylden for at folk er homo også nå ?

Endret av Alieu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...