Shinobi Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Hva er deres holdninger til homofili? Jeg venter med mine holdninger Endret 5. mai 2004 av Shinobi Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Er det noe å diskutere da? Homofili = Helt fokkings OK. Lenke til kommentar
kag Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Homofili er helt greit. Tar det egentlig som en selvfølge at det er det. Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Meh, savner noen argumenter her Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Har vi ikkje diskutert dette før? Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Liker det ikke akkurat. Det er ikke helt normalt da....... Det er ekkelt.........ÆSJ.. Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Har vi ikkje diskutert dette før? "Før"? Wtf? Vi har ikke en gang begynt å diskutere, så kommer du inn i bildet.. On-topic, please Lenke til kommentar
Decline Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Ingen sier man trenger LIKE hva homofile gjør, i og med at....ja dere vet Men for all del, de har da like stor rett som alle andre til å velge hvilken partner de vil! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 jo det har blitt diskutert før, min mening er at det er helt ok, ser ikke noe galt med det, kjønner engntlig ikke hvorfor man må diskutere dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=213293 Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=213293 La nå for guds skyld være med dette her, jeg ser at det har vært en diskusjon om dette før, det kan da være en til? Hva i heiteste romperytter er gærent med det? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 folk for gjøre hva de vil, så lenge de ikke blander meg inn... Lenke til kommentar
OeO Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=213293 La nå for guds skyld være med dette her, jeg ser at det har vært en diskusjon om dette før, det kan da være en til? Hva i heiteste romperytter er gærent med det? hva med å bare fortsette den andre diskusjonen? Hvis alle skal opprette en ny tråd hver gang de vil si noe, blir det ganske mange tråder til slutt... Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 hva med å bare fortsette den andre diskusjonen?Hvis alle skal opprette en ny tråd hver gang de vil si noe, blir det ganske mange tråder til slutt... Jau. Men jeg ville bare lage en ny en. Menmen, det har vel aldri skjedd før på dette classyforumet, at noen har laget to like emner? Not a chance, Fonzie. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 folk for gjøre hva de vil, så lenge de ikke blander meg inn... Det har du rett i. Men det er ekkelt da. Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg bryr meg egentlig ikke. Jeg har ingenting imot homofile overhodet. De får gjøre som de vil innenfor lovens grenser. Sånn er det med alle... Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Homofili er en sykdom sier nå jeg... Nå, kom med dine meninger, "Fonzie".. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) folk for gjøre hva de vil, så lenge de ikke blander meg inn... Det har du rett i. Men det er ekkelt da. Skal være enig i at tanken på det ikke er særlig fristende nei... (utenom lesbiske da... ) MEN! Dette er primitive instinkter som ikke har noe som helst med poltikk og moral å gjøre. Å blande disse inn med blir bare for dumt. Homofili er en sykdom sier nå jeg... Nå, kom med dine meninger, "Fonzie".. Dra hodet ditt ut av 1800 tallet kom deg inn i 1900 tallet, helst 2000 tallet... Endret 5. mai 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Decline Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 MEN! Dette er primitive instinkter som ikke har noe som helst med poltikk og moral å gjøre. Å blande disse inn med blir bare for dumt. Egentlig ja. Men når slike blir diskriminert på grunn av at de er slik er det plutselig viktig å sette fokus på det igjen. Da trenger man noen som verdsetter verdier som har med likestilling og rettigheter å gjøre. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Alle er verdt like mye og skal ha like retigheter. Punktum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå