Gå til innhold

Nå skal jeg sende en prosessor til komplett...


Anbefalte innlegg

En P4 Northwood 1,8 Ghz som aldri har virka.

Den sto på et Asus p4s333 hovedkort.

Når jeg starta fikk jeg ikke noe bilde i det hele tatt, men en stemme som sa "System failed CPU test".

Da er den jo nødt til å være defekt ikke sant?

 

Helt ærlig, hvor jævlig er det egentlig å returnere til komplett?

Jeg har til nå et inntryk kat at de er seriøse og raske, men selvfølgelig har jeg ikke retunert noe før.

 

Bruker de forferdelig lang tid? Jeg har jo en død maskin til over 20000 som står og venter.

 

Hvordan kan jeg vite at den ikke er defekt? Når grafikkortvifta går rundt og dvd/brenner lager lyd og fungerer tror jeg ikke hovedkortet er defekt... Ikke sant?

 

puuuhhhhh..... håper noen vet noe som kan gjøre meg litt rolig.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk mail fra Komplett om at standard ventetid på returbehandling var 9 arbeidsdager. Det er jo ca. to vanlige uker, og så plusser du på litt i standard forsinkelse så er du vel oppe i ca. 3 uker ja :smile:

Lenke til kommentar

HELT ENIG!

Nei, de sender ikke DOA på varer som ikke er skjermer, zip drive eller printere. ( Eksterne Hardware deler) Ellers må du skrive et returskjema med hva som er feil og så skal det ta 12 dager, men det tar vanligvis over 20. Jeg bestilte min pc hos komplett den 24 januar, og venter fortsatt. Har en pc her som ikke virker og har 2 ganger fått defektete hovedkort. SLÅ DEN!

Lenke til kommentar

Kan ikke tenke meg at de sender deg en ny før de har fått din cpu. Har aldri sett en prosesor på komplett sin demovare side, hva gjør de med disse, de har jo ørten hk som selges som demovarer, noen som vet?

"Tørke av og legge tilbake" god som ny?

Lenke til kommentar

On 2002-04-06 16:09, sukk skrev:

En P4 Northwood 1,8 Ghz som aldri har virka.

Den sto på et Asus p4s333 hovedkort.

Når jeg starta fikk jeg ikke noe bilde i det hele tatt, men en stemme som sa "System failed CPU test".

Da er den jo nødt til å være defekt ikke sant?

 

Sikker på at den ikke sier "system fail, CPU *fan*"?

Ikke lett å forstå hva den dama sier, egentlig.

Lenke til kommentar

kanskje de sender tilbake til Intel og får penga igjen, hvem vet?

Men hvertfall,,, de gir vel sikkert ikke penger igjen; i så fall kjøper jeg jo bare en ny i en "fysisk" butikk.

 

Jeg kan foresten høre godt at dama sier "system failed cpu test" og ikke noe annet.

 

Tror noen at ram'en også kan være inkompatibel på toppen?

Har jo ikke fått testa det....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...