sukk Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 En P4 Northwood 1,8 Ghz som aldri har virka. Den sto på et Asus p4s333 hovedkort. Når jeg starta fikk jeg ikke noe bilde i det hele tatt, men en stemme som sa "System failed CPU test". Da er den jo nødt til å være defekt ikke sant? Helt ærlig, hvor jævlig er det egentlig å returnere til komplett? Jeg har til nå et inntryk kat at de er seriøse og raske, men selvfølgelig har jeg ikke retunert noe før. Bruker de forferdelig lang tid? Jeg har jo en død maskin til over 20000 som står og venter. Hvordan kan jeg vite at den ikke er defekt? Når grafikkortvifta går rundt og dvd/brenner lager lyd og fungerer tror jeg ikke hovedkortet er defekt... Ikke sant? puuuhhhhh..... håper noen vet noe som kan gjøre meg litt rolig..... Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 3 uker eller.no før du får den igjen Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Jeg fikk mail fra Komplett om at standard ventetid på returbehandling var 9 arbeidsdager. Det er jo ca. to vanlige uker, og så plusser du på litt i standard forsinkelse så er du vel oppe i ca. 3 uker ja :smile: Lenke til kommentar
sukk Skrevet 6. april 2002 Forfatter Del Skrevet 6. april 2002 Forskuddsender de ikke prosessorer? Gjør de ikke det i DOA saker? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Den dagen de gjør det, skal jeg oppheve min boikott. Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 HELT ENIG! Nei, de sender ikke DOA på varer som ikke er skjermer, zip drive eller printere. ( Eksterne Hardware deler) Ellers må du skrive et returskjema med hva som er feil og så skal det ta 12 dager, men det tar vanligvis over 20. Jeg bestilte min pc hos komplett den 24 januar, og venter fortsatt. Har en pc her som ikke virker og har 2 ganger fått defektete hovedkort. SLÅ DEN! Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Kan ikke tenke meg at de sender deg en ny før de har fått din cpu. Har aldri sett en prosesor på komplett sin demovare side, hva gjør de med disse, de har jo ørten hk som selges som demovarer, noen som vet? "Tørke av og legge tilbake" god som ny? Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 komplett selger jo brukte ting... Lenke til kommentar
Trot Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 On 2002-04-06 16:09, sukk skrev: En P4 Northwood 1,8 Ghz som aldri har virka. Den sto på et Asus p4s333 hovedkort. Når jeg starta fikk jeg ikke noe bilde i det hele tatt, men en stemme som sa "System failed CPU test". Da er den jo nødt til å være defekt ikke sant? Sikker på at den ikke sier "system fail, CPU *fan*"? Ikke lett å forstå hva den dama sier, egentlig. Lenke til kommentar
sukk Skrevet 6. april 2002 Forfatter Del Skrevet 6. april 2002 kanskje de sender tilbake til Intel og får penga igjen, hvem vet? Men hvertfall,,, de gir vel sikkert ikke penger igjen; i så fall kjøper jeg jo bare en ny i en "fysisk" butikk. Jeg kan foresten høre godt at dama sier "system failed cpu test" og ikke noe annet. Tror noen at ram'en også kan være inkompatibel på toppen? Har jo ikke fått testa det.... Lenke til kommentar
sukk Skrevet 6. april 2002 Forfatter Del Skrevet 6. april 2002 Mer om ram'en fra komplett her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå